Kötü geçen bir ilk buluşmadan sonra reddeden bir kadının fikri değişir mi?

Konuyla ilgili kızların düşüncelerini merak ediyorum. Hiç tanımadığım bir kızla, bir ablamın aracılığı ile buluştum. Kızın duygusal boşlukta olduğu bir dönemde ince mevzulara girilmiş. Abla da benden övgüyle bahsetmiş. Ailemden ve mesleğimden.. Kıza sosyal medyadan resimlerim gösterilmiş, görüşürüm demiş. Sonra bana söylendi. Telefonunu aldım ve bir akşam buluşup kahve içtik. En başlarda her şey güzeldi. Kız heyecanlı konuşuyor, gözleri gülüyor, saçıyla oynuyor konuşurken.. En başta beni beğendiğini düşünüyorum. Ama ben o akşam günümde değildim. Bir önceki akşam alkol almak gibi bir hata ettim. Sabahta erken kalktım. Bütün gün üzerimde bir mallık vardı yani.. Ortalara kadar muhabbet güzeldi.. Sonra bana bir mallık çöktü, konuşacak mevzu bulamamaya başladım. Nasıl böyle bir hata ettiysem bir de kıza bulunduğum şehre geldiğimden beri son 1 senedir asosyal olduğumu, çok arkadaş ortamımın olmadığını söylemek gibi bir hata ettim. Kızın ilgisi o andan itibaren düştü zaten. Tribe girdim. Kelimelerim birbirine girmeye başladı. Karşı tarafa da yansıdı bu.. Kızın yüzü düşmeye başladı. Hiç olmadığım bir şekilde özgüvensiz bir tavır sergiledim kıza. En son derin bir sessizlik ve kız bana gıcık olma ve hayal kırıklığı karışımı bakıyor. Ben yüzüne bakamıyorum. Kalkalım mı dedi ve kalktık. Ertesi gün bizi buluşturan ablaya onu beğendiğimi söyleyerek 2. hatamı ettim ve bu kendisine iletildi. O gün yorgun olduğumu günümde olmadığımı ifade ettim ama ne fayda. Son bir kez görüşecektik, tamam demişti. 3 hafta içerisinde 2 kere ben aradım, 2 kere de yazdım. Bu da başka bir hata.. Hep beni ekti ve en sonunda benim gibi düşünemediğini ve beni kırmak istemediği için 2. görüşme için aramadığını yazdı. Şuanki aklımla o güne geri dönsem çok kolay geliyor her şey. Ciddiyim %90 devamı gelirdi en azından. Ben bu olayı kendime takıntı yaptım açıkçası.. Bir kadının kafasında bu şekilde etiketlendikten sonra bunun geri dönüşü var mıdır? Çok beğenmiştim onu aslında. Hiç kafasında çizdiği gibi bir adam da değilim. Sadece yanlış günde tanıştık ve talihsiz bir görüşme oldu benim için. Aylar sonra doğum gününde çiçek göndersem. Beni yanlış tanıdığını ve son bir kez onu görmek istediğimi söylesem ve görüşsek bir şey değiştirebilir miyim? Yoksa daha çok mu düşürürüm kendimi? Zamanı geri alabilsem şu an çok kolay geliyor her şey. Tecrübesiz bir adam da değilim. Oyunu kuralına göre oynardım. Ama zaman makinem yok maalesef geri dönemiyorum.
Kötü geçen bir ilk buluşmadan sonra reddeden bir kadının fikri değişir mi?
Cevapla