Sözlüm Iraka çalışmaya gitti kendimi kötü hissediyorum ne yapabilirim?

Sozlum bugün ırak erbile çalışmaya gitti inşaat işçisi kendisi aylık 23 milyar alacakmış. Birde eşya borcuna girdik elimizden tutan yok mecbur çalışmamız lazım. 5 buçuk yıldır birlikteyiz Allah nasip ederse evlenecegiz. Kisaca anlatmak gerekirse askerlik için iş için biz daha öncede cok ayrı aldık kalmadık değil ama daha önce şehir dışına gidiyordu ilk defa yurt dışına gitti. O yüzden kendimi kötü hissediyorum nasipse eylülde nişan olacak ama o zamana kadar onu görmeyeceğim. O kadar tuhaf hissediyorum ki kendimi daha şimdiden özledim ne yapacağım nasıl dayanacagim bilmiyorum. Bu aralar onu sık sık görmeye alışmıştım boşluğu bende çok belli su an ne yazık ki. Nasıl rahatlayscagim bilmiyorum irak nasıl bi yer
Sözlüm Iraka çalışmaya gitti kendimi kötü hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla