Sevgilim askere gitti çok kötü hissediyorum kendimi?

Arkadaslar sevgilim bugün askere gitti 5 yıldır hep gördüğüm insandan ayrılmak çok zor geldi bana daha 1. Günden bu kadar kötüyüm nasıl alışcam bilmiyorum acemiye tel götürmedi kartla aricak ustaya goturmek istedi şimdi beni aradığı zaman hep aglayasim gelcek bu sefer onun morali bozulcak napayim nasıl moral vereyim ona kendim napabilirim :(
Sevgilim askere gitti çok kötü hissediyorum kendimi?
Cevapla