Farklılıklar ve ayrıcalıklar illaki olacak fakat konu siyasi tartışmaya gelince insanlarımız birbirini yiyor.
ampul destekçisi biriyle asla olmam.
ampul destekçisi biriyle asla olmam.
Olabilir ancak farklı da olsa sorun olmazdı. Sadece realist ve gerçekleri görebilecek kadar zeki bir insan olmasını isterdim çünkü siyasetin arkasında dönen bir sürü oyun var ve bunları görmek zeka ister.
Cumhuriyetçi, Atatürkçü olsun yeter.
👏👏👏
Dönüş yapar mısın az öncekini
Cevap
6Cevap
Siyaseti ilişkiye katmamaya çalışırım. Yanlışı savunan kişi de ilgimi çekmez.
Elbette ayni goruste olmaliyiz yoksa cekilmez bea ATATURK evimin duvarinda kalbimde durmuyosa o eve benim evim diyemem
Yani bilemedim ama sonuçta kişinin kendi fikri doğru da yanlış da olsa. Ben zorla şunu savun diyemem. Desem de kendi doğrusu ona mantıklı gelir.
Valla hiç saygı önemli falan demeyeceğim. Koyunla yatamam sonuçta değil mi?
@schizoid sen uyu koyun koyuna👌🏻
Bu tartışmaya bile açık değil
Bizi farklı yapan evli dahi olsak düşüncelerimizdir
Beni ilgilendirmez yaa ama farklı göruslerde olursak hep siyaset konuşan biriyle olmam.
Akpli ve Hdpli olmasın.
Fetöcü olmasın.
Ne siyasi ne dini görüşüne karışıyorum.
Ben de olmam
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?