Sevgilimin bana anlatmadığı yakın kız arkadaşına ne tepki vermeliyim?

Bir seneyi aşkın süredir sevgiliyiz. Sevgilimin çok önceden yakın olduğu bir kız arkadaşı varmış ve arada mesajlaşıp haberleşiyorlarmış hatta geçen gün 1 saat boyunca telefonda konuşmuşlar ve bana bundan şimdiye kadar hiç bahsetmemişti. O kıza da benden henüz bahsetmemiş. Gerçekten kankam o benim tanısan sen de çok seversin. Ayda yılda 1 kerecik dertleştik o yüzden uzun sürdü telefon konuşması diyor. Wp taki sohbetten ss attı. Normal bi şekilde konuşmaları sorun değil ama bana söylemediği için çok üzüldüm. Bir yıldır bana bu kızı anlatmadığı için de kendimi kötü hissediyorum. 1 saat telefonda konuşmalarına da anlam veremiyorum. Sevgilime hep güveniyorum ama bu durumdan gerçekten rahatsız olduğumu nasıl anlatabilirim? Tekrar konuşurlarsa ve ben kıskanıyorum diye yine söylemezse?🥺
Sevgilimin bana anlatmadığı yakın kız arkadaşına ne tepki vermeliyim?
Cevapla