Erkeklerin sürekli yakınlaşma çabası yüzden sevgili olmak istemiyorum. Peki evlilik nasıl olacak?

İki üni okumuş, insanları görmüş, gözlemlemiş birisiyim. Bu süreçte de ailemden aldığım ahlaki değerlerim hep vardı şimdi 30 oldum hala ahlaki değerlerime göre hareket eden biriyim. Aşık olmadığım, ilgi duymadığım kimseyle sevgili olmadım. Kendi ilgi duyduklarım da farklı arayışlarda gibi çıkanlar olunca vazgeçtm. Şimdi kimseyle görüşesim konuşasım gelmiyor. Erkeklerin çoğunun ciddi düşünmediğini veya evlilik öncesi sürekli yakınlaşma çabasında olacağını tahmin eden biriyim. Kullanıp atan da çok böyle olay da çok duyuyoruz...
Ben mesafili bir ilişki yürütüp evlilik olsun diye bekleyenlerden oldum hep ama pek mümkün değil gibi. Bu arada tesettürlü falan değilim. Gayet dış görünüş olrakw modern birisiyim. Sizce nasıl olacak bu saatten sonra çok çok zor gibi...
Erkeklerin sürekli yakınlaşma çabası yüzden sevgili olmak istemiyorum. Peki evlilik nasıl olacak?
Cevapla