Art arda mesaj almak karşı tarafın hoşuna gider mi yoksa usandırır mı?

Son mesaj benimse cevap bekliyorum genelde. Peki sizin cevap alamayınca sevgilinizin tekrar yazması hoşunuza gider mi? Merak edilmek falan.
Güncellemeler
+1 yıl
Kastettiğim bir süre cevap alamayınca tekrar yazılması
Art arda mesaj almak karşı tarafın hoşuna gider mi yoksa usandırır mı?
Cevapla