Güncellemeler
+1 yıl
Bdbdbdbf
Aslında bu çift taraflı bir olay.
Yani erkeklerin de kızların da hatası olan bir durum var ortada. Teşekkür ederim.
Bana az önce bir bence yazma konusunda ilham verdin.
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Kusura bakmada. Onların böyle olması birazda Türk erkekleri ile muhattap olmamaları. Bizim erkekler o kadar çok kendilerini düşürüyorlar Türk kızları kendilerini kaf dağında görüyor
Dostum Ortadoğu kafası yok çünkü
Kişiye göre değişir bence genelleme yapmak yanlış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?