Aşık olduğum çocuk sevgilim olduğunda yazdı ne yapmalıyım?

Sevgilimden mi ayrılıyim çünkü ona zaafım var ilk aşkım hala da kırıklık var ona karşı hala seviyorum. Kafam çok karışık. En iyisi geri mi çevireyim yanlış bir zamanda geldi bana. Doğru zaman kalmadı artık zaten. Arkadaşlar ben onun için çok ağladım. O şimdi sevgili olmak istiyor benimle ama şu anki sevgilim beni çok seviyor hiçbir zaman beni üzmedi. Ne yapmam lazım bir yol gösterin.
Aşık olduğum çocuk sevgilim olduğunda yazdı ne yapmalıyım?
Cevapla