Sanal ilişki yaşamak ne kadar doğru sadece telefona baglısın buluşmak yok uzaksınız sizce ilişki yürür mü?

Sanal ilişki ne kadar doğru 0dan biriyle tanıştınız gitmeniz imkansız işten güçten vakit bulamıyorsunuz ayrıca uzak kız da gelemiyor erkekde gidemiyor sadece telefondan mesajlaşarak aşkım canım gibi mesajlar. Telefonla konusarak sesli veya görüntülü böyle ilişki yürür mü sizce benim düsüncem aynı şehir olcak yakınlıgı uzaklıgı hiç fark etmeksizin 2 otobusde olsa fark etmez sevdiginle beraber güzel vakit geçirmek sinemaya gitmek zor zamanında ona sarılmak elinden tutmak hep beraber olmak bu daha iyi olmazmıydı yoksa sanal ilişkimi iyi
Sanal ilişki yaşamak ne kadar doğru sadece telefona baglısın buluşmak yok uzaksınız sizce ilişki yürür mü?
Cevapla