Hayatıma giren insanlara şans vermezsem pisman olur muyum?

  • Arkadaslar simdi size biseyden bahsedicem... bi 4 5 önce iliskim bitti. Çok sancılı bir sürec degildi benim icin bitmesini istedim ve bitirdim... Ayrica bana cok iyi geldi cok geri girmek istedi hayatima ama ben kararliydim... Simdi muthis bi 5 ay gecirdim yalniz kendi mutlulugum icin yasadim kariyerime derslerime odaklandim kimsenin ilgisine ihtiyac duymadan doya doya eglendim arkadaslarimla... Artik hayatimda ciddi birini ya da iliskiyi istemiyorum ancak aksi gibi hayatima oyle insanlar giriyo ki benim cevabim boyle olunca bence arkadaslarim cok pisman olacaksin ileride sans vermedigin icin diyolar ama ben cok mutluyum ne yapmam lazim...
Güncellemeler
+1 yıl
Biraz daha detay vermek gerekirse beni bi tani bisey hissetmene gerek diyo biraz taniyip vakit gecirsemde niye umut verdin diyolar shwhdjwjd insanlar yorucu yani
Hayatıma giren insanlara şans vermezsem pisman olur muyum?
Cevapla