Gerçekten doğuştan mı şanssızım, neden hep boş ve zararlı insanlar karşıma çıkıyor?

40 yaşındaki kadınlara bile bir ton hediye alan sevgilileri var beni bulanlar ise benden bekler ya da zarar veren insanlar çıktı of çok moralim bozuk şanssızlık çok zor cidden doğuştan geliyor şanssızlık keşke doğmasaydık böyle olacak madem milleti izleyeceğiz sürekli

Gerçekten doğuştan mı şanssızım, neden hep boş ve zararlı insanlar karşıma çıkıyor?
Cevapla