Kızlar Bir Adım Öneya da soruyu değiştirelim 24 yaşında bir kız 64 yaşında bir adamla neden evlenir hadi bakalım ne ordan ne burdan kaçış yok soru açık... @. @
64 yaşında bir adam olsanız 24 yaşında bir kızla neden evlenirsiniz?
Böyle ilişkiler tamamen Para üzerine kurulur yani zengindir ki o adamla evleniyor Yoksa diğer yüzünde Maalesef ki böyle bir şey yok 64 yaşında bir insanın 24 yaşında bir kızla evlendiği İşte bundan da çıkacak sonuç paranın açamayacağı kapı yok maalesef 😂😂
Olmuş olabilir bilmiyorum çünkü ben de zamanında benden çok çok büyük erkeklere ilgi duydum işin ucunu biraz kaçırdım biliyorum belki de kız gerçekten sevmiştir bilemiyoruz çünkü ilişkinin içinde değiliz belki de kız sadece parası için birlikte de olabilir bilmiyoruz ama genede Türkiye’de böyle evlilikler para üstüne yapılır