Yolda yürüyorum balkondan laf attılar kizlar mavili mavili diye sinirlenip esssegin s... ki diye bağırdım bu kizlar niye böyle?

Ustumde mavi mont vardi yolda yürüyüş yapıyorum balkonda kizlar belirdi mavili mavili diye 5 6 kere bağırdılar en sonda sinirlenip küfür ettim gülerek içeri kacistilar nefret ediyorum bunlarin bu hareketinden niye böyle bunlar
Yolda yürüyorum balkondan laf attılar kizlar mavili mavili diye sinirlenip esssegin s... ki diye bağırdım bu kizlar niye böyle?
Cevapla