Yolda yürürken bağırdım, beni şikayet ederler mi?

Mutsuzum sinirliydim kendimi tutamadım ve çığlık attım. Etrafımda insanların olduğunu bile düşünemedim. Bazı kötü şeyler yaşadım. Gerçekten ben o anda iyi değildim. Bir amca ve çocuk bana kızdı çocuğu korkuttum sanırım. Çok üzüldüm kendimden çok utandım. Ama elimde olmadan bağırdım.. Sizce onlar beni şikayet eder mi?
Yolda yürürken bağırdım, beni şikayet ederler mi?
Cevapla