Bence çok mantıklı umarım böyle evlenirim 😂
Evlenince söylersiniz herkese ahajhahshs
Evlenince söylersiniz herkese ahajhahshs
Merhaba , aslına bakarsan evliliğin bir sürü çeşidi var ama neden milletten habersiz yıldırım nikahını tercih ettiğin sebepleri çok önemli. heyecan olsun diyorsan o çoook ayrı bir konu. veya kaçırma olayı olduysa ya da kaçma olayı olduysa yıldırım nikahı mı? veya aileler izin vermiyor emrivaki yapalım gibi bir durum için mi?_ hepsi bir neden olduğu için ben yıldırım nikahını tercih etmezdim kalsın o zaman :D
Cevap
23Cevap
İlk defa bunu düşünmeye başladım. :D öyle bir çılgınlık yaparım belki
Ahajahahah
Benim için sorun olmazdı fakat ona da bağlı bir durum.
Herkes kafasına göre evlenseydi kimi davulcu kimi zurnacıya gidermiş ama bu devirde zor o zengin olana giderler :D
İşte o yüzden bu eylemi hayata geçirmeliyiz ajajhah
Ne diyorsun ya 😂
Ben sana biz mi evlenelim dedim ajaknsjsdn genel olarak böyle evlenmek mantıklı ondan bahsettim niye üzerine alınıyorsun ahajshhs
Evlenemeyiz aaa diyorum kıza bak ya 404 gibi yapıştı terbiyesiz
Asla, ne kendi ailemi ne de sevdiğimin ailesini böyle bi duruma düşüremem. Bi şekilde ikna ederim istemiyorlarsa da bebni.
ailesinin onayı olmadan evlenmem. başıma bela alamam awk
Ciddi ilişkide belli bir müddet sonra aileler ilişkiyi öğreniz ztn hatta ufaktan nişan filan konuşulur o dönemde yapılabilir bence bir bela almazsın başına ahajahajhs
Olur da ikinci kez evlenirsem böyle yapacağım zaten
Sade Nikahla evlenirim, ama herkesten habersiz evlenemem Aile rızaları çok önemli.
Evlenmem geziyorum tozuyorum bekardım hoştum icabı diye tadını çıkartıyorum 😂
Benden hiç beklenmeyecek bir hareket amaa ummadık taş baş yarar. Yapmaya fazlasıyla yatkınım da.
Bazen böyle bir şey yapmayı düşünüyorum çünkü evlenirken bir sürü yapılması gereken şey oluyor ve bunlar hem bedenen hem ruhen yorucu gözüküyor.
Herkesten habersiz değil de sadece ailelerin olduğu sade bir nikahtan sonra eşimle balayına çıkmak hayalim.
Karşıma senin gibi biri çıkarsa o zaman düşünürüm bunu
Hayır ben evlenmem hevesimi alırım atarım puhahahahskfke
Deli anıma gelirse her şey olabilir :D
Benim kafam atarsa herşeyi yapabilirim
Tam benlik bir hareket olurdu 😂
En guzeli oyle zaten eferin mantikli soru
Şartlar onu gösteriyorsa evet.
Hayır, tabi ki de.
Hayır aile rızası olmadan evlenmem
Hızlıca kaçırım evlenirim bekarsa tabi 😄
Mantıklı geliyor kulağa da biraz cesaret ister.
Güzel olur
Olabilir :)
Evet
yok be maceraya atılacak kadar hayatı sevmiyorum
Düşünüyorum
Annem beni yok eder
😂
Başkasına gerek mi var
Benimle kaçar misin
Hayır evlenmem
Bakarız
evet evlenirim.
Evlenirim
Amacı ne bu eylemin
Saçma sapan geleneklerle ve tanıdıkların saçma sapan fikirleriyle uğraşmamak. Ama asıl sebep sevdiğin kişiyle kim neder demeden istediğin şeyi istediğin an yapmak yani ahajdhjshd
Normal nikah yapalım niye yıldırım
Tamam öyle yapın ajsnhdhd
Fotodaki ünlü kim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?