Sevgilimle 16 gün önce ayrıldım. Ne yapmama gerek onu çok özlüyorum?

Sevgilimle 16 gün önce ayrıldım ben ayrılmak istedim.2 gün önce yazmadım öncesinde beni hiç merak etmedi. insan bi merak eder diye yazdım o da bahanesini sıraladı. Sonra bi müddet konuşmayalım dedim peki dedi. Sebebini sormadan. Ama instadan komik video atmaya devam etti hiçbir şey yokmuş gibi. Sonra ayrılma kararı aldım. İlgi göstermiyor arayıp sormuyor ölsem haberi olmuycak. Geçen haftalarda instadan yine video atmış. Sanki ayrılmamışız gibi. Ama işte çok kötüyüm onsuz yapamıyorum. Onunla devam edersem üzülen ben olucam. Erkekler neden böylesiniz sizi saf sevgiyle her gün sizi merak eden insana neden güzel davranıyorsunuz?
Sevgilimle 16 gün önce ayrıldım. Ne yapmama gerek onu çok özlüyorum?
Cevapla