Çiftlerin yan yanayken fazla rahat davranması ya da kendilerine dikkat etmemesi sizce ilişkide soğumaya neden olur mu?


Ben rahatlığı seven biriyim ve karşımdakinin de öyle olmasını isterim. Benim yanımda kendini kasmasın. Bu fazla rahatlıktan ne kastettiğini anlayamadım ama
Cevap
7Cevap
Seviyeyi korumak şart her zaman..
Herkese karşı öyle olunmalı bence.. Yoksa güçlü kalmıyor ilişkiler..
Buz gibi soğurum hemen. Özensiz ve rahat insan hiç sevmem. Kocam olsa kapının önüne koyarım
Benim böyle yuzgoz oldugum bir iliski olmustu kiz yanimda osurup duruyordu Allah kurtardı 😀
Yanında ailemin yanında gibi rahat olamayacaksam sevgilim olmasa da olur bence
Her zaman belirli bi seviyede ciddiyet iyidir
hayr daha iyi oluyo bence
Fazlası zarar
Para varsa soğumam
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?