Sevgilimin babası " Bu kızın ne anası var ne babası var. Bu kız olmaz."dedi. Ben mutlu olamayacak mıyım?

Babam bizi terkedip gitti ben 5 yaşındayken. hiç görüşmedim. ablamın dedigine göre yurt disinda. Annem ben dogarken öldü. Sevgilim doktor ben hemşireyim evlenme kararı aldık. Babası olmaz dedi. Yuzume soylemedi ama duydum. O gun bugundur agliyorum. Ben hic bir zaman mutlu olamiyacakmiyim? Insanin anne babasinin olmamasi sucmu?
Sevgilimin babası " Bu kızın ne anası var ne babası var. Bu kız olmaz."dedi. Ben mutlu olamayacak mıyım?
Cevapla