Sevgilimden ayrildim, onun yüzünden ayrildik, bana dönme sansi var mi?

bakin ben ayrildim, kendisi cok doyumsuz biri, gözü disarda, ben onu öyle tanimadim orasi baska konu, ayrilali 2 hafta olcak bir sürü kiz takip ediyor ramazan ayindayiz ama ciplak insanlari takip ediyor kizlar her yerini göstertiyor, ve bana hep namazimdayim allah korkum var ciddi birsey istiyorum diyordu, yazdan sonra sözlenmeyi düsünüyorduk, adam olup bana döner mi tekrardan? Gecen cumartesi bi mekana gittim onun arkadasi calisiyor ciktiktan sonra beni ariyor, aycmadim yazdi, haberini aldim geziyormussun, sonra yine aradi kaldirtmadan kapattim, sizce amaci ne, nasil düsünüyor aklim almiyor?
Sevgilimden ayrildim, onun yüzünden ayrildik, bana dönme sansi var mi?
Cevapla