Erkek arkadaşımın düşünceleri doğru mu davranışı tavrı bana karşı?

Erkek arkadasımın cocuğu var ,12 yaşında erkek. evlenmiş bosanmıs biri erkek arkadasım. 7 sene önce boşanmışlar. 3 senedir hayatındayım. Birlikte yasıyoruz 2 senedir. cocuğu annesinde yasıyor. Bizi tatillerde vs geliyor. Ev 1+1 olduğu için cok bunaltıyor ama iyi davranıyorum arkadas gibi oluyorum birlikte oninle oyun bile oynuyoruz , resim yapıyoruz falan. Gecen gün cocuguyla wpde konusuyodu bnde kucağına kafamı koymustum. En cocuk cocuğumu seviyorum 2 nci seni seviyorum dedi. Eğer cocuğumu çok fazla seversen en cok seni severim dedi. Bu tavrı beni kendinden soğuttu modum düştü. Sanki karsılıklı gbi. Sonra modum düştüğünü anlayınca cocuğumla özel konusucam dedi gtmemi istedi yanından. Surat yapıncada bn kavga ettik. Niye bu kadar cocukları abartıyolar benim bişeyim olmuyor ben anca iyi davranır ablası kadar sevgi gösterebilirim o kadar. Benlik bişey yok sonucta.
Erkek arkadaşımın düşünceleri doğru mu davranışı tavrı bana karşı?
Cevapla