Analizciler yorumlarınızı bekliyorum en acilinden hadi bakalım?

Flörtüm vardı otuzlu yaşlarda free bir insandı, salt eğlence anlayışına dayalı bir haysti vardı. Kafa yapisi da farklı epey aynı frekansı yakalamıştık ki bunu da defalarca dile getirdi.. Her neyse biz bir süre konuştuk, ilişki istemiyor eski kız arkadaşını aşamıyor bende konuşmayı kestim. Benden sonda hayatına bir baskasini almış sonra aylar sonra bana tekrar döndü psikolojik sorunlarını aştığını, benimle yakaladığı enerjiyi özlediğini söyleyerek birliktelik düşüncesi olduğunu ekledi bende bayağı çok hoşlanmıştım ikinci bir şans verdim. Baktım hâlâ dengesiz, aynı zihniyete sahip bende kendi kişiliğime seninle konuşarak saygısızlık edemem deyip konuşmayı bitirdim yeniden. Her yerden de sildim kendisini muhatap olmamak adına. O hala numaramı falan silmemiş bu arada. Ben bunu yaptıktan bir hafta sonra benden sonra konuştuğu kıza tekrar geri dönmüş, ciddi ilişki istemeyen adam sevgili olmuş hemde bu kadar kısa sürede.. Bundan daha çok gurur kırıcı çok az şey var resmen ya. Ne düşüneyim, sorun ben de mi? Bu kız da mı öylesine vakit geçirdiklerinden? Yoksa seviyor mu? Yorumunuz nedir hadi yoruma..
Analizciler yorumlarınızı bekliyorum en acilinden hadi bakalım?
Cevapla