Güncellemeler
+1 yıl
Hayatımda hiç çirkin sevgilim olmadı tabiri caizse kezban : )
Çok anlamadım. Güzel kızlar kaprisli mi oluyor? Bence şansını değer veren birinden yana kullan.
Farklı bir bakış açısı. Bu şekil değerlendirme yapmamıştım
Cevap
3Cevap
Erkeklerde de aynı şey geçerli
Hayatta başarılar dilerim
Kızlar candır illa ko
Onlar sana yar olmaz
Beğenin öyle demek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?