Eski sevgilinizin kendisini mi özlüyorsunuz yoksa onun ilgisini mi?

Eski sevgilinizin kendisini mi özlüyorsunuz yoksa onun ilgisini mi?
Selamlaarr 💞
Tamam tamam biliyoruz her insan özlemez eski sevgiliyi ama hepimiz kendi isteğimiz ile ayrılmıyoruz. Bazı ilişkilerde karşı taraf ayrılmak istiyor biz de saygı duymak zorunda kalıyoruz. Peki eski sevgilisini özleyenler, onun nesini özlüyorsunuz? Kendisini mi, ilgisini mi, sevgisini mi yoksa başka bir şeyini mi?
Eski sevgilinizin kendisini mi özlüyorsunuz yoksa onun ilgisini mi?
Cevapla