Mesela bir gün size çok ilgili fakat öbür gün ilgili değil. Siz ararsanız mesaj atarsanız falan geri dönüyor. Bu durumda soğur musunuz?


İlgi mi çeker ve konuşurum. Bir iki doz ilgi veririm, baktım dönüşü yok uğraşmam. Çünkü bu hayatta, verdiğimiz kadarını almamız gerekir.
Cevap
21Cevap
Hayır sevgi aşk benim için böyle bir şey değil hemen sıkılmıyorum
Kesin soğurum çünkü itiraf edeyim ben ilgi delisiyim
Evet soğurum ben ilgi manyağıyım çünkü. Benden başkasıyla vakit geçirmesi bile beni kıskandırır benimle ilgilenecek sjdjd
İlgi bekleyen insan boş şeylerin peşinden koşan insandır hele ki bu devirde ilgi beklediğiniz insanın kendisine hayrı yok size nasıl olsun 😅
Karşıt cins sonuçta kendinden soğutmasını bilir. 😃
Çok ilgi gösterince soğuyorum benn , darlıyor gıbı hıssedıyorum
Kesinlikle soğurdum zaten bu tür ilişkiler asla tek taraflı ilerlemez.
Hemen sogmam ama bi kac hafta falan boyle devam ederse yavastan sogurum
Soğurum. İlişkiyi ilgi besler bence. İlgisiz bırakıcaksa hiç hayatımda olmasın daha iyi.
Bir tere kadar kurtarmaya çalışırım sonra bırakırım
Başkaları gibi ilgi hastası değiliz.
seviyorsam arayı ben ısıtmaya çalışırım, ama ateş almıyorsa ilişki, belli ki bazı şeyler ıslanmış...çürümüş
İlgisizlik ve aşırı ilgi beni soğutma nedenidir. her şey dozunda olmalı.
Karşılıksız bir şey varsa keyif vermez
cesaret etsin göreyim 😠
Soğurum tabi iletişimi keserim.
Soğurum. İlgisizliğe gelemem.
O kişiden soğurum karşı cinsten değil
Sürekli ilgisizse tabi ki soğurum
Soğurum
Soğurum dengesizlere uğraşamam
Ben ilgi or ya onsuz yapamam
O zaman ne işim olur çocuk oyuncağı mi ki bu
Bana karşı ilgisi arzusu yoksa tabi ki soğuyorum.
Soğumam sadece yoluma bakarım
Soğurum. Bir ayarı yok mu bunun derim
Tabi ki soğuma sebebim
O durum insanı soğutur tabi
ben soğurum ve soğudum da
Tabi ki
Evet
Soğuyorum:(
Soğurum
Evet
Soğurum
Evet
Yani òyle
Sürekli olan birşeyse soğunur tabi
haliyle
Hayır
evet soğurum
Evet çok net soğurum
soğurum
Devam ederse biter
Soğurum
Evet evettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?