Güncellemeler
+1 yıl
Gen guzel kizlar bana bakmaz mi artik
Güncellemeler
+1 yıl
Orôspunun birine bacaklarini oksiyim yazdim anani oksa pîc deyip engelledi orôspu sanki hic seks yapmadi millete oksatiyodur surtuk bize gelince boyle. Katledecegim bu kizlari katledecegim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hareketlerini bir gözden geçir belki kızların hoşlanmadığı birşeyler yapıyosundur
Bende 17 yaşındayım sevgili bulamıyorum biraz taktik verirmisin
@Gökhan_66 ya taktikle olacak şeyler değil ki bunlar kendiniz olun doğal olun ince düşünün yeter yani ben sana gelip burada komik ol desem zorla olamazsın çünkü
Teşekkür ederim cevap için şu anda bir kızla konuşuyorum ama konuşacak konu bulamıyorum
Avmdeki kiz niye benle karsilasmasin diye işi birakti ya off cok guzel kizdi icimde kaldi bi dahakine tutup opucem yatirip zorla sahip olucam guzellikle istemiyorlar
hastasın sen git tedavi ol
Sensin hasta kimse bakmazsa boyle olur
sana bakmak zorundalar mı böyle gidersen hep yalnız kalacaksın
Begenilcek biriyim ben kendi rizalariyla bakmalari gerek ezik miyim ben bi seyim mi eksik niye diger erkekler iliski yasarken beni mahrum ediyor kizlar haksizlik
senin kendini beğenmen beğenilecek biri olduğun anlamına gelmiyor ve düşünce yapından baya ezik olduğun belli
Ezik degilim ve begenilcek biriyim tip var boy kas ses vucut yetenek zeka her sey var herkes diyor bunu begenilcek biriyim işte eger bulamazsam elliot rodger gibi yapcam zaten
elliot rodger dünyanın en büyük eziğiydi, onun gibi olmak istemen şaşırtıcı değil ve senin kendini beğenmenin bir önemi yok başkası beğenmiyormuş işte
Sana resmimi atim tipime bak
istemez istersen kıvanç tatlıtuğ ol berbat bir kişiliğin var
Kisiligim guzel beni tanimiyorsun bile
bana biri bakmazsa tecavüz edicem ya da elliot rodger gibi olucam falan diyosun kişiliğin nasıl güzel olabilir bu düşünce yapısıyla?
Alay ediyor alfalar eziksin hicbikiz sana vermez elinle oyna diyorlar sinir oluyorum bunu diyenlere saldirayim o zaman kizlarla seks yapip seviliyolar hayatlari guzel bana gulecek kadar hayatlari guzel kiskaniyorum kizlar baksaydi kisiligim daha guzel olurdu kendi tercihi disinda bakir kalan cogu erkek zaten tecavuz veya terör suçlarina karisiyor istedigi halde kiz bulamamis erkeklere incel denir ben de incelim hem de tipim vucudum boyum ortalama ustu oldugu halde kizlar bakmiyor mahrum ediyor diger erkeklerle yiyisiyolar gozumun onunde beni disliyolar tabi kotu yola duscem
Canını sıkma bence kendin ol kimseye benzemeye çalışma. O zaman kendini bulursun sonrada seveceğin birini.
Bende 33 yaşındayım aynıyım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiçbir kızla alakam bile olmadı
Ben de bi kac yil sonra ayni olcam
Bence senin olur daha gençsin geç kalmadın ben geç kaldım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiç bakan beğenen hoşlanan kız olmadı hiçbir kızla tanışamadım buluşamadım çıkamadım flört edemedim yalnız yaşlanacağım
Bana da bakmiyolar zaman hizli geciyorr bulursam kolumu keserim bulamam zaten
Olsun hâlâ şansın var hayırlısı olsun