Selamlar bu yasima kadar kimse icin degerli olmadim?

kimsenin çabaladigi dusundugu deger verdigi biri olmadim apartmanda küs oldugum bir arkadasim var kendisi haksizca davranmasina ragmen bana kac yildir konusmuyoruz yuzyuze geliyoruz gordugu yerde umursamaz davranis yuzume bakmaz burdan anlayin oyle insanlar var hic haketmedikleri halde etrafinda insanlar olur degerli olur ben kimsenin umrunda degilim hani olur ya bir arkadasinizla aranizda sorun olur vazgecilen umursanmayan ben olurum neden ben bunlari yasiyorum nerde hata yapiyorum
Selamlar bu yasima kadar kimse icin degerli olmadim?
Cevapla