Kafayı yemis gibi hissediyorum insanlara güvenim yok çok düşünüyorum?

İliskilerimden gördüklerim duyduklarımdan insanlara güvenim kalmamıstı simdi herseyden çok güvendiğim nişanlım bana yalan söyledi belki ufak bisey ama bunu atlatamıyorum üstüne öyle seyler düsünüyorum ki herseyden kıskanır oldum kendimin güzelliğimin farkındayım herseyin farkındayım ama bunu yapamıyorum o kadar aşırı düsünüyorum ki bunu yaptı bunu yapar diye beynimle savaş içerisindeyim ne yapmalıyım bilmiyorum yardımcı olun lütfen iyi değilim
Kafayı yemis gibi hissediyorum insanlara güvenim yok çok düşünüyorum?
Cevapla