İnsanlar bana güvenmiyor. Neden ben böyleyim? Ne yapabilirim?

Arkadaşlar, ben 29 yaşındayım. Etrafımdaki herkes benim olumsuz anlamda ilginç biri olduğumu söylüyor. En basitinden dün akşam, arkadaşla taksiyle eve geliyorduk, önce beni bırakacaklardı. Taksiciye girmesi gereken yeri yanlış söyledim. Daha sonra, yol uzadı ve taksi daha fazla yazdı. Tabi sonra o uzayan yolda polis çevirdi bizi. Arkadaşım askerlikle ilgili sıkıntısı vardı. Bu kez onun için uğraştırdılar. Tabi biz uzun yoldan gelmişiz biran önce eve gidelim derken uğraştığımız şeyler bunlardı. Arkadaşım sinir küpü olmuştu. Ne zaman konuşsan sıçıyorsun, insan evini hatırlamaz mı diye eleştirdi. Aslında haklıydı ve hiçbir şey söyleyemedim. Buna benzer başka şeylerde oluyor zaman zaman. Sizce ben ne yapabilirim? Neden böyle oluyor?
İnsanlar bana güvenmiyor. Neden ben böyleyim? Ne yapabilirim?
Cevapla