AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Erken yaw..
Demek ki aklında seninle ilgili çılgın Arzular var
biraz daha beklerseniz asker arkadaşı olcaksınız
cidden mı ama bennn hala hazır hissetmiyorum bana kalsa 10 yıl daha beklerim
öpüşmek için hazırlanmak mı gerekiyo ehliyet sınavı mı bu
yani o anı düşününce bile istemiyorum anladın mı 2 3 kez öppmeyi denedi kafamı çevirdim mesela ruhen hazır değilim ne zaman olurum onu da bilmiyorum
En az 2 yıl geçmesi lazım öpüşme faslına geçebilmek icin
Bunun bir süresi yoktur. Kişinin ahlaki, dini vb. İnançları ile alakalıdır. Anca günümüz ilişkileri açısından şimdiye çoktan çocuğun olması lazımdı 😀
yazık lan o çocuğa acıdım valla :)
Sen delimi misin? Tabiki çok erken. Saçmalama kendine gel. 10 yılı doldurmadan ne öpmesi sakın ha!
Tövbeee ustam 10 yıl ne ya zinadır zina 30 yıl olmalı
:)
Adam haklı, dağılın😂
😎
Çok erken bence 4-5 sene daha beklemelisiniz doğru zaman önemli😂
Neden kendi değerlerine göre sorgulamayıp hiç tanimadigin insanların fikirlerini merak ediyorsun ki...
bence de tam zamanı ama kendimi hala hazır hissetmiyorum belki de erken dğildir dedim herkes geç bile diyor ama ben hala öpüşmek falan istemiyorum
Kendi iç sesini ve doğru yanlışlığını hissederek karar ver. Insanların hepsi farklı düşüncelere, yasam tarzına sahiptir. Kimseye göre kendinle ilgili karar verme. Istemiyorsun istemiyorsundur.
Ramazan ayındayız yapmayın bence Ramazan’dan sonra öpüşebilirisniz.. gunah mi evet orası başka 😅
ne demek bu ya saçmalamasın bu kadar acele edilir mi
Kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman öp de yani 1 sene olmuş kondur bence artık bir busecik
Niye bu kadar bekledin
öpüşmenin zamanı mı olur ya muhafazakarsan evlenince öpüşürsün
Biraz daha bekle istersen 😅 ölünce felan öpüşürsünüz
Bir ilişkide illa öpüşmek şart mı kardeş? Niye bu kadar büyütüyorsunuz
@fantastiklady sana niye bukadar dokundu aslan
Sana niye bu kadar dokundu Kİ gelip bana karıştın Aslan
Arkadaşın lafı sana girmiş ya merak ettim çok acıtmış olmalı
Benimki sana girmiş ki çok acıtmış olmalı o yüzden bana sallıyon Aslan
Yaw hehe kopya yap bişe dediğini san anca skkzkd sen gel gösterim kim kime sokuyo sonra ağlama önümde sk. socu karı 😉
Kanka ne diyon anlamıyom ben seni
Sesin gelmiyo
Yazık kafana
Ok
Bence hemen ayril niyeti belli ki baska 1 yil olmus daha avelesi ne
Yuh 1 sene nasıl. sabrettiniz öpüşün yoksa başkasıyla öpüşür
Çok beklemişsiniz benim sevgilim olsa ilk tanıştığımda öperdim
kjfkfjfkgj çok erken yaa biraz 4- 5 yıl sonra olmalı bence sakın acile etme aşırı erken
1 yil ve daha anca öpüşme peygamberle falan mi cikiyorsun
Sesli güldüm 🤣
@Velay biri geçen gün 4 senelik iliski elimi tutmak istiyor dedi, dedim sevgilinin kitabi inmeye başladı mi
🙈🤪
@Velay ya salliyorlar ya da bunlarin sevgilileri gay bunlari perde olarak kullanıyor ya da bunlar cok cirkin ki cirkini öpmemisler namusluyum demis hikayesi var
Fake soru zaten belli geyik olsun iste
@Velay insallah oyledir
Neden insallah
@Velay memleketeki homo sayısının artmasindan daha iyidir salagin birinin bizimle maytap gecmesi
🙈 cok fenasın
@Velay ya velay biriyle 1 yll 2 yil. cikip bir kez bile opmemis olmak elini tutmamis olmak, lan insan biraktim tahrik olmayi merak eder ya
1 yıl beklemesi bi mucize ne erkeni kıs
Dmi? Bende aynı görüşü yazacaktım 😅😂
her şey öpüşme mi ya seviyor
Erken bir 10 yıl daha beklet knk
10 Yıl geçmeden öpüşülürse yasak ilişki sayılıyor.
Ahirette öpüşseydiniz ya
ahshahahhaa umarım trolldur
olum böyle troll sorular niye anasayfaya düşüyor
Yoo geç bile kalmışsınız
Ömür törpüsüsün varya 🤣
Tabi canım çok erken😂
1'in yanına 0 da koy anca o zaman
Bir yıl olmaması mucize🙈
Bu süre ile belirlenebilecek bir şey değil!
yok ayrıl bence dırek
Hayata nerden baktığına bağlı
Ahahhahaha haramel machiato
İlerisi olmaz bence ama öpüşmek olur
10 yıl daha bekle bence 😂😂
Bugün öpen yarın sever
Daha çok erken. En az 5 sene.
10 yıl sonra öpüşün bence cok erken :)
Bu zamana kadar opusmemeniz şaşırttı
Bence birkaç sene daha beklemelisin
1 yıla ben yatağa atmıştım
Hey allahim bu gözler bunuda gördü
Ne yaşayacaksan kocanla yaşa...
Erken falan değil bence 1 yıl.
Erken mi derken sevişenler bile oluyr cinsel anlamda a
Geç bile ama siz bilirsiniz
İçine sinmiyorsa yapma
Yok artık ya ne öpüşmesi elini bile tutma bence
Kanka bu soru şaka mı?
değil ciddiyim 1 yıl oldu ama kendimi hala hazır hissetmiyorum
Seven sevdiğini her fırsatta öpmek ister. Hep bi temas halinde olmak ve dokunmak istersin. Garip geldi biraz kusura bakma ondan öyle tepki verdim. Öpüşmek için hazır hissedilecek bir durum yok. C. insel birliktelik yaşamıcaksın sonuçta.
ilerisi gelirmiş öpüşülürse belki bundan korkuyorumdur inan bilmiyorum o anı düşünmek bile garip hissettiriyor
O sizin isteğinize bağlı ilerisinin gelip gelmeyeceği. Ona o an karar verebiliyorsunuz zaten. Hele ki sen istemezsen karşındaki anlayış gösterecektir ve devam etmeyecektir. Merak etme yani korkma da, öpüşmek illa ki c. insel ilişki yaşamanız zorunda olduğunu göstermez. Öyle düşünme
Ben ilk buluşmada verdim
hayırlısı olsun ben dahaa öpüşmek için bile hazır değilim
boş ver sal gitsin
Kasarsın cunku
Geç bile
yok ya erken daha evlendikten sonra da yapma.
1 yıl erken mi iyi dayanmışsınız bence
Bir yıldır seni mikmediğine şükret
Çok erken Ya bence 10 yıl bekle
Uzakdur ondan
ayrılcam zaten sappk galiba
Kesinlikle
Ben iki hafta da öpüştüm Güven meselesi
1 yıl geçti hala istemiyorsam güvenmiyorum mudur
Çok erken en fazla uzaktan koklasın
Daha napsın, öpüşün gitsin be ne kadar yobazsınız
öpüşmek modernlik mi yani
Evet başka soru?
1 yıl nedir 😂 2. görüşme de öpüşmeniz lazımdı 👀
biz 2. buluşmada vedalaşırken el ele tutuştuk