Cok kötü durumdayım unutmaya calisiyorum ama olmuyo onu unutamıyorum ne yapmam lazım?

Şimdi baştan anlatiyorum okulun dönemin ilk basindan beri ben bu çocuktan hoslaniyodum ilk zamanlari ben bu çocuğa gülümsedim oda farketti yanıma geldi sordu neden gülümsedin diye bende yok gulumsemedim dedim o anlık şaşkınlıkla ondan sonra ben bu çocuğun hesabını buldum yazdım işte tanıdın mi beni felan diye oda o an şansıma sinirliymis benden sinirini çıkardı sonra bende sinirle engelledim nakil attı çocuk sonra okulunu beğenmedi geri geldi ben gene vazgeçmedim bu çocuğa istek attım oda geri takip yaptı hikayeme kendi resmimi koymuştum oda tanıdık geldin diye yazmış ondan sonra konuşma basladi işte sen hangi sınıftasin felan diye baya konuştuk hatta nerede oturdugumu bile sordu yani ondan sonra arkadaş aracaligi ile benim sevdiğimi duydu çıkışta yanına çağırdı sevgili istemiyorum dedi sonra ben bu çocuğu umursamamaya başladım yüzüne kapı kapattım arkamdan geliyodu bu olaydan sonra bakmaya başladı ne yapmaya çalışıyor bilmiyorum nolur yardım edin çok kötüyüm 🥺
Cok kötü durumdayım unutmaya calisiyorum ama olmuyo onu unutamıyorum ne yapmam lazım?
Cevapla