Beni artık kocası olarak görmüyor sanki. Her güzelin bir kusura vardır mı demeliyim?

Kendimi bildim bileli işsiz güçsüz biriyim eşim de beni bilerek evlendi.
Karım çalışıyor ben de evdeyim bütün gün derken ev işleri de bana kaldı doğal olarak.
Bir iki derken ev işlerini ben yapıyorum evde. Ev işi derken bildiğin ev hanımları gibi oldum. Yemeğimizi yapıyorum, çamaşır bende bulaşık bende, kumanda hanımda :)
Bazen bilerek sesleniyor, bebeğim kahvem nerde kaldı diye? Böyle geçiyor günlerimiz.
Dışarıya karşı herkes kendini biliyor tabi evimizde böyleyiz sadece, canım biraz fazla iş yapıyorum gibime geliyor dediğimde, kusura bakma bu evin reisi benim dedi.
Beni artık kocası olarak görmüyor sanki. Her güzelin bir kusura vardır mı demeliyim?
Cevapla