Nişanlı erkek eskiden konuştuğu kızla neden böyle konuşur?

Kızla buluşmuş ama nişanlı olduğunu ve böyle görüşmelerinin uygun olmadığını söylemiş. Kıza karşı boş olmadığını ama çok kararsız ve zamana ihtiyacı olduğunu ve nişanlısınada bağlı olduğunu söylemiş.

Annesinin o kızı çok sevdiğini söylemiş, hatta kayınvalidem olacak kadın oğluna şaka yapmış o kız nişanlandı diye benimkininde yüzü düşmüş kötü olmuş, ve bunları kıza anlatmış. Kıza demiş ki biz konuşmadığımızda bile ikimiz hakkında gelecek hayalleri kuruyordum...

Kız o zaman beraber olalım demiş ama benimki yanlış olur kafam çok karışık zaman ver demiş. Kız numaralarımızı silelim mi diye sormuş benimkide sen silersen sil ben silmem demiş. Sonrada kız ısrar etmiş tekrar buluşalım diye o da kabul etmiş ama buluşurlar mı bilmiyorum.
Nişanlı erkek eskiden konuştuğu kızla neden böyle konuşur?
Cevapla