- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇok yakın bi yaş farkını ben soracaktım çekindin soramadım. Ben olumluyum önceden hadi yaş fazla diyorsun ama gönül kayınca işler değişiyor. Bendeki bana açıldı başta dedim şimdi olmaz ama belki sonradan düşünebilirim diye. Ben her zaman buradayım unutma diyen şimdi her geldiğinde telefona gömülüyor 🙄
11 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorsan oluyor bence de
En İyi Cevaplar
Bence fazla bir fark qyni donem liseye gitmek uniye gitmek ayni donem cocukluk vs. Anilarinin ilerde onemli olacagini ayrica onun yasi geregi olgun sense onun kadar olamayacaksin arkadas ortamin senin arkadaslarin bebe gibi onunkiler de sana dede gibi gelir ama olmaz degil seviyorum bence sorun olmaz bunlar ve tonlarcasi varki onlarida problem etmeyiz dersen neden olmasin mutluluklar ❤
11 Yorumla
Soran+1 yılTesekkurler☺
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılOlur niye olmasın ki yani neden bir gelecek olmasın arada çok bir fark yok 13 yaş gibi bir fark var insanlar 20 yaşa rağmen 30 yaşa rağmen evlilik yapıyorlar ve mutlular gerçekten severek evlenen insanlar var yani neden olmasın iyice düşün büyük her zaman daha iyidir yaşıtları rağmen zaten bunu sen de anlamışsın ki kendinden büyük birisiyle konuşmuşsun nereye kadar gelmiş konu
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkur ederim
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılYasitin oluncada olmuyor ben yaşıtlarimla çıktım ne oldu kullanildim sevilmedim yasa bakmıyor aşk neden olmasın ki yasitin olunca seni sevcekmi?
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen oyleee 👏👏👏sanki yasitlarjmiz mukemmelmis gibi konusuyor herkes eig sececegim bunu
Cevap sahibi+1 yılÖyle ama ben yaşıtlarimla çıkınca ne oldu son sevgilim 2 seneden fazla ilişkimiz var yiprati ne evlilik var ortada evliliği boş ver annesiyle bile tanıştırmadi beni
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılBak ben bunu yaşayanlardan biriyim hemen hemen yaşlar yakın asla vazgeçme oda geçmesin ben vazgeçtim mahvoldum
120 Yorumla
Soran+1 yılNiye kizin duygulariyla oynadin?
- +1 yıl
İste bilmediğin şeyler var anlaşarak ayrildik
- +1 yıl
Geri dönüşü olmayan bir yola onun için girdim ben vazgeçemiyorum du ona cesaret verdim sadece
- +1 yıl
Yaşlar yakın mı shldlldldpşslzlzlxkxkkxkxkxkkxkxkkxkxkkxkxjsjjxkxkxkkxkxkxkkckckxkxkxkxkkxlxk
Soran+1 yılYaslar yakin derken 24 37ye yakin anlaminda demis tabi sen anlamamissin
- +1 yıl
Aynen çok yakın arada uçurum dağlar var genç ve yaşlı çok yakın yaşlar uldldldlldlfllflflfllfll
- +1 yıl
Anlamamış bu olayı 24 40 ti benimki
- +1 yıl
Baba kız oluyor 24 ile 40 mı yaşlar yakın kskzkkxkxlxxllxlxlxkxkxkkxkxxkmxxnnxnxjjznzjjzjzjzjzjzjzjjxjjxjzjzjjzjzjjzjjzjjzjzjzııskdnxkıxkıxıxıxııxjxjxk ıxoxkkxıxııx
- +1 yıl
@yaşayann_ölü aynen sen öyle san bakalim
- +1 yıl
24 genç yaş 40 yaşlı koca bi fark var. Yakın yaşmış güldürmeyin baba kız gibi
- +1 yıl
@yaşayann_ölü nickinden belli neden bunları soyledigin
- +1 yıl
Kendinizden 16 yaş büyük kadınla olmazdınız ama o zaman 56 yaşındaki kadınla yaşınız yakın oluyor? 24 yaşındaki kızın yanında 40 yaşındaki erkek dursa yakışır mı güldürmeyin yakın yaşlar mış. 24 yaşa yakın yaş 22 23 tür
- +1 yıl
Tamam normalse kendinden büyükle ol bi yaş büyük kadınla bile istemezsiniz eminim
- +1 yıl
@yaşayann_ölü nereden biliyorsun benim ne yaşadığımı ayrıca ben cok direndim beni buna ikna eden kendisiydi ve aramızda hiçbir zaman tatsızlık olmadi o beni ben onu çok iyi anladık sadece bazı durumlardan dolayı anlaşarak ayrildik çünkü onun hayatını daha fazla mahvedemezdim bilmediğin şeyler için yorum yapma 16 yasinda cahil insanlar baba oluyor
- +1 yıl
@yaşayann_ölü ayrıca 10 yas buyuk kadin ile bile birlikte olurum önemli olan kafalarin uyuşması sen ve senin gibi at gözlüğü ile dünyaya bakanlar maalesef bu hayatı yaşanmaz kılıyor aşın artık bunlari
- +1 yıl
Ben asla normal görmüyorum bunları çünkü normal değil. Siz 24 yaşında olsanız 40 yaşındaki kadınla olur muydunuz? Eminim hayır. Erkeklerin yaşça fazla küçük kız istemesini normal görmüyorum öyle erkekleri gördükçe dünyadan tiksiniyorum
- +1 yıl
@yaşayann_ölü sen kendinden tiksin bence yanlış düşünceler cahil düşünceler barindirdigin için ben 23 yasinda iken 35 yasinda sevgilim vardı kimin ne yaşadığını nereden biliyorsun ayrıca üzerine basarak soyluyorum ben değil o mücadele etti bu ilişki için
- +1 yıl
24 yaşındaki kızla 40 yaşındaki erkek asla ve asla aynı kafada olamaz arkadaş çevreleri farklı tecrübeleri farklı hayata bakışları farklı. Yaş farkı olanlar Şimdi çocukları oldu kız ablası erkek dedesi duracak bu mu güzel?
- +1 yıl
Kendimden tiksinmiyorum çünkü kendimden 4-30 yaş küçüklere ve büyüklere bakmıyorum hadi iyi akşamlar
Soran+1 yılYa yeter kavgayi keser misiniz herkes birbirine saygili olsun!
Loto Toto oynamiyorsunuzİlişkilerin geleceği basit rakamlar üzerinden belli olmaz.. Abes bir yaş farkı yok ortada
11 Yorumla
Soran+1 yılKatiliyorum
+1 yılHer iliskinin bir gelecegi var iyi veya kotu fakat unutma ki sectigin her tercihin ucu sana dokunucak sorduguna gore hala icinde supheler var
11 Yorumla
Soran+1 yılYa şüphe demeyelim ama birazcık tedirginlik sadece ben inanıyorum ama ona sevgisine
+1 yılBence çok sağlıklı bir yaş farkı değil okadar gençsin ki daha yolun başındasın insanları tanıman gerekiyor gelecek düşünmen için çok erken kendine yatırım yap, o çoğu şeyi yaşayıp deneyimlemiştir zaten o yüzden fikirleriniz bir süre sonra uyuşmaz
10 Yorumla
+1 yılOlur neden olmasın sevdikleri sonra kadı ln dediğin erkekten küçük olmalı zaten
18 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Rica Ederim senin yaşında iken 31 yaşındaki bir kadınla birlikteydim sonra bazı durumlardan dolayı ayrıldık farklı şeyler diyelim sevgi varsa anlaşma varsa neden olmasın 😊
Soran+1 yılAynen öyle hem bence 13 yaş o kadar uç değil yani
- +1 yıl
Aynen öyle kimseyi dinleme boş ver başkalarına kalsa yok buyuk yok şöyle yok böyle binbir çeşit sözler söylerler banada diyorlardi zamanında kafani karıştırıp allak bullak ederler seviyorsan ve seviyorsaniz birbirinizi devam edin kimseyi ne olursa olsun dinleme küçük biriyle olsan küçük olmaz büyük olsa büyük derler kalbinin sesini dinle her zaman
Soran+1 yılÖyle yapacağım👍
- +1 yıl
🙏🙏🙏
- +1 yıl
senin gibi erkeklerin yuzunden kizlar yasi buyuk erkekleri olgun saniyor yasi buyuk erkek genc kadin istemedi olgun oldugu analmina gelmiyor pedofilelr iste kiz yaslansik onuds birakir genc kaidn arayiisna girer
Soran+1 yılPedofili ne alaka pardon?
Bir kere pedofilinin tanimini ogren sen once ben 18 yasin ustundeyim tamam mi?
Acun Ilicali ile sevgilisinin arasinda 30 yas var ama kiz 18in ustunde ise pedofili olmuyor asla bilmiyorsun gelmis burada bos konusuyorsun.
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılAşkın yaşı yoktur ya hani, sevginin de engeli yoktur.
Anlaşabildikten sonra kimseye söz düşmez❗12 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
- +1 yıl
Kesinlikle
Olur niye olmasın anlaştık dan sonra güzel olur hemde
13 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapacağım☺
+1 yılŞahsen ben o kadar büyük biriyle yapamazdım ama hayat sizin hayatınız eğer anlaşıyorsanız olur. Ama ileride anlaşmazlık olur, kuşak farkı vs. Tamamen şansına bağlı bu da.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTam tersi olsaydı olmazdı ama olur neden olmasın birbirinizi seviyorsanız çokta güzel olur 😇
21 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim
Olur erkekte sistem 80-90 yaşına kadar çalışır, bir sorun olmadan ilişki devam eder yeterki iki tarafta elektrik alsın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı.
+1 yılZor ama neden olmasin. Hayata bir defa geliyorsun herkesin fikrini al kendi bildigini yap.
10 Yorumla
+1 yılKuzenimin birinin eşi ile arasında 11 yaş fark var. Olanda oluyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Bu beğenmeyen arkadaşa gerçek batmış olmalı. 😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. amaç ciddi birliktelik ise olur neden olmasın. diger türlü sadce seviştiğinle kalırsın
10 Yorumla
+1 yılAyyy çok güzel bende olgun seviyorum darısı başıma.
21 Yorumla
Soran+1 yılHayirlisi olsun hepimiz icin🙏
+1 yılSıkıntılı olur adamın hayatı görmüş geçirmişliği bizden fazla, sen cıvıl cıvılken o öyle olmayacak ve sen herşeyin zirvesini görünce o çoktan düşüşte olacak.
00 Yorumlabence çok fazla fark var, yakın zamanda problem olmasa bile uzun vadede yanında dede gibi kalacak. birde görmedik birbirimizi diyorsun internetten telefondan mı tanıştınız bilmiyorum ama bu tip ilişkilerede çok güvenme derim.
01 Yorumla- +1 yıl
Evet ve bunu yaşayıp görmek daha da acı.
+1 yıl32 33 olsa neyse de 37 çok olgun durur sana ama gene de hayat senin
11 Yorumla
Soran+1 yılKeske oyle olsaydi ama 37 yani napalim
Gizli Üye(36-45)+1 yıl24 yaşında kadın olmuşsun artık olumsuz yorum yazanlara bakma yobaz onlar
21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılYahu 34 bile değil, 37... Bence arada ciddi bir yaş farkı var. Bu da bazı olumsuzlukları getirebilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu soruda kendimi gördüm. Ben 26 o 39 yaşındaydı. Asla olmuyor. Beni elde etmek, benimle günlerini geçirip gezip tozmak icin yalan söylemiş. Cok sevdim onu. 25imde tanımıştım. 25 yaşında aşık olabilmeyi gördüm onunla. Ama şimdi yalanları yüzünden hayatım mahvoldu. Depresyondayım. Hayatım berbat oldu. Her seyimi kaybettim. Kendi denginde birini bul. Kesinlikle. Vazgeç ondan. Abla tavsiyesi.
09 Yorumla
Soran+1 yılSenin ilişkinin oyle olması benim ilişkimin de böyle olacağı anlamına gelmiyor ama🤔O benim dengim? olamaz mı yani?
Mesela peygamberimiz 25 yaşındayken 40 yaşında Hz Hatice ile evlenmiş üstelik kadın büyük orada yani demekki oluyormuş.
Cevap sahibi+1 yılAşık olduğu için evlenmemis. Bu ornek buna sacma oldu. Ben sana abla tavsiyesi verdim. Ben de çok aşıktım. O da bana çok aşıktı. Yalanları vs gectim. Uzun vadede düşün.
- +1 yıl
senin gibi cok kiz var ama malsef akillanmiyorlar o yasta erkek genc kiza bakmasi sapikli normla degil diyorum inanmiyorlar olgun diyo tuturmuslar senin adina üzüldüm kendi yasitiniz erkek dururken neden babaniu yasindakiler bakirosunuz ben analmiyorum haytainiz boyle kayar
Cevap sahibi+1 yılHeh ben de böyle kınıyordum milleti başıma geldi. En fazla 35 falan gösteriyordu. Yaşını gostermiyordu. Aman neyse hayatimin icine etti. Ne önemi varki. Isterse guzellik abidesi olsun. Uzak durun uzak duruuunnnn.. yemisim aşklarını.
- +1 yıl
tövbe Allah korusun ben kinamiyorum turkiyde kizlar zaten piskoji iiy degil olgun erkek diye kandirmislar zavalilari kendi yasiti erkekelre bakmiorlar paara olun arbasi olsun kadinin gözü doyor neyse akillanin artik
Soran+1 yıl@tatlibelamcxk yeter artik gider misin
Soran+1 yılSenin hayatinin icine etmesi benimkinin de icine edecegini gostermez!
Cevap sahibi+1 yılBebeğim yaşa ve gör. Kafana vura vura gerçekleri gösteremeyiz. O duvara kafanı toslaman lazım. O zaman benim gibi kendini parçalarsın. Faydası olmaz. Iyi aksamlar.
Soran+1 yılTesekkur ederim gorusun ve tavsiyen icin sana da iyi aksamlar hayirli iftarlar.
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Kadın adamla rahatı için evleniyorsa var , ilerde olmasa bile seçenek yaratır.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Aklınıza ilk gelen sey üzerinden cevaplamayın djdjdkldöfşxsşkf
00 Yorumla
+1 yılOlur eğer sevdiğinden eminsen. Neden olmasin
11 Yorumla
Soran+1 yıl🥰🥰🥰
+1 yılOlabilir bence imkansız değil
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Geleceği var tabiki. 10 yıl sonra kadın başka erkeklerle devam.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılİkisene sonra baba dersin o yaştaki adamla evlenirsen
00 Yorumla
+1 yılPara varsa sıkıntı olmaz onun haricinde her şey sıkıntı olur. En fazla + - 5 yaş iyidir.
00 YorumlaBelki şimdi değil ama 10 sene sonra olabilir. Zaman gösterir.
00 Yorumla
+1 yılArada çok fazla yaş farkı var. Olmaz
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO kadın para avcısıysa boşanma davaları uzun sürer, adamın iliğini kurutuncaya kadar... Tüm gelecekleri budur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılİlerleyen yıllarda muhakkak problem oluşur..
12 Yorumla
Soran+1 yılIlerleyen yillar benim su an umrumda degil ben su anla mutlu olmak istiykrym.
- +1 yıl
O zaman spontane hareket et..
Müge anlı müşteriyi buralardan topluyor baksana
Daha gerçekte bile görmemiş adamın bakir olduğuna inanıyor kim bilsin ki dul değil onu geç evli çocuklu belki
Nasıl inanmış nası cahil02 Yorumla
Soran+1 yılCevap vermeyecegim asla degmez.
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeleceği olur mu olsa da aşksız olur menfattşr o adam için o kadar küçük bi kadın yani sen olmasan başka seninle küçük kadın bulur
00 Yorumla
+1 yılbu kizlae akillanmiyor o yasta erkek neden genc kadin istiyor seni güzelce kandirmis evlenir evlenmez cocuk istiycek yaslanmis cünkü evliligin bir seneden fzla sürmej seni kisirlae gencsin sonucta genc erkeklerdne kiskanca oo neler olcak akillanmaykn devam edin kendizdne 10 yas buyuk birni almaya olgunluk yasla alakasi yok yanlis akilininkullan
01 Yorumla
Soran+1 yılBen onu seviyorum da sen ne anlarsin ask denen seyden
- Aşk İlişkileri konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılSen Nutella kavanozuna kaşığı daldırıp daldırıp yerken o Sudoku çözer güzel olur valla çok renkli bir yaşam
😂😂😂12 Yorumla
Soran+1 yılKomik degilsin.
- +1 yıl
Kızım Sudokuyu çözen ben değilim O, ona kızacaksın
😂😂😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılvalalah sitede salagın tekı var 2o yasında 60 yasında adamla evlencekmıs züütty bırde yanı 37 normal bence
10 Yorumla
+1 yılOlmaz adam seni kafallamiş kkulanip kullanip atacak
220 Yorumla
Soran+1 yılSen öyle zannet
- +1 yıl
Davul bile dengi dengine
- +1 yıl
Yakinda seninde cesedini bulurlar ondan sonra goruruz
- +1 yıl
sana katiliyorum saf bu kiz yakinda bunun cesedini buluruz
Soran+1 yılInanamiyorum ya boyle bir sey olamaz ceset ne demek be
Biz seviyoruz asigiz birbirimize tamam mi?- +1 yıl
Ahahhah biz seviyoruz aşığız birbirimize tamam mı ksjshdhdhf 😡😡 Adama 20li yaşlarda mı da aşık olsun onun derdi herhangi bi genç kadınla takılmak
- +1 yıl
Şunu o lanet kafana sok burada kimse senin kotulugunu istemez ıyı ol dıyoruz her işin bi oluru var dıyoruz
- +1 yıl
O adam senin baban yaşinda ve seni taze buldu saf buldu kandırdı konuşuyorsunuz adami tanimiyorum bille adam akkili hanim efendiler şu hanim efendiye bırsey dıyın
- +1 yıl
Bir gün pişman olursun ama iş işten geçmiş olur demedi deme hayat senin hayatın ıstedıgıni yapmakta ozgursun
Soran+1 yıl@Bullent33344 Biliyorum birakmak zor hatta imkansiz
- +1 yıl
Ramazan Ramazan hakaret edip günah işlemeyelim. Ama ablamız saf. Sen 30unu geçince yeni bi 20lik istemez mi o adam? Çünkü bence öyle erkeklerde sevmek olmuyor genç kadınlarla gezmek oluyor mesele
Soran+1 yılSen kimsin ki bana hakaret edeceksin pardon nesin?
Soran+1 yılYazma ya git sorumdan iki tavsiye verdigini zanneden kendini bi sey zanneden bos insan kitlesinden sadece birisin git senin dedigin hicbir seye ihtiyacim yok
Sen benim kim oldugumu biliyor musun?
Bilsen boyle konusmazdin da neyse..- +1 yıl
Onlar sana hakaret ettiği ve herkes sana sinirlendiği için dedim istesem hakaret de ederdim.. Sen kim olucaksın ki yani İngiltere prensesi değilsin heralde biz birbirimizi seviyoruz çok aşığız tamam mı cümlesini yazan bi kadınsın şsksjjsjdj
Soran+1 yılIstesem hakaret de ederdim ha
Soran+1 yılPardon tekrar soruyorum kimsin?
- +1 yıl
Ablacım.. Bu sitede çoğu kişi birbirine hakaret ediyor ve bir şey olmuyor. Ama benim tercihim değil. Kötü söz kullanmak istemediğimi belirttim neyine alındın ki? Biz sana anlatmaya çalışıyoruz sen anlamamakta ısrar ediyosun. O yaşta bir erkeğin seni sen olduğun için değil genç olduğun için seveceğini düşünüyorum ben. İlla ki istisnalar olur ama senin verdiğim yanıtlara bakılırsa kandırılabilir bi kadınsın. Biz açıkladık sen düşün senin hayatın.
Soran+1 yılTamam teşekkürler iyi akşamlar.
- +1 yıl
burada kimse seninin kotulugun icin cabaliyor yınede ozgur bir ulkede yaşiyoruz ıstedıgıni yapmakta ozgursun ama Biz burada sana yardımcı olmaya calişiyoruz anla bunu ne sen bizi taniyorsun ne de biz de seni
- +1 yıl
hakslin snaa katiliyorum hayatinin hatasini yapior saf yasi büyük erkek sirf genc oldugu icin bunu istiyor iki güne atar bir kenara
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Olabilir neden olmasın
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaba kız gibi. Sen 37 yaşında olsan o erkek sana bakar mıydı? Sana değer verir miydi hayır. Seninle sırf gençsin bedenin için birlikte olduğunu anlamıyor musun? Kendinden yaşça küçük kızla olması güzel değil aynı olgunlukta değilsiniz baya fark var
019 Yorumla
Soran+1 yılBeni görmedi daha
Cevap sahibi+1 yılOlur normal diyen erkekler kendinden bi yaş büyük kadınla bile olmaz geliyor boş yapmasın o erkekler savundukları şeye bak kızı olsan izin vermezler ama birde evli mi demiş biri resmen evli olsa bile erkek o önemli değil evli olup olmaması diyecekler nerdeyse
Cevap sahibi+1 yılGörmemesi önemli değil gençsin. Psikoloğa sor bakalım normal mi diye. Baba sevgisi mi görmedin? Sen 24 olmasan 30 olsan seni ister miydi? Kızlar akılı olun ya o yaştaki adamla olunmaz senin yaşındaki kızla işi ne.
Cevap sahibi+1 yılSeni kukla gibi oynatır emin ol gençliğini gençle yaşamak varken dayın baban yaşındaki adamla mı geçireceksin? Ne yaparsan yap ama pişman olacaksın git sevgili ol sonra anlayacaksın
Soran+1 yılO farklı bir sey anı şryi söyleyip durma erkekler zaten genelde kendilerinden küçük biri ile evlenmiyorlar konu o değil
Baba sevgisi görmedin derken?
Herkesten daha çok gördüm eminim buna.
Ben onu seviyorum aşığım her şey psikoloji bilimi ile açıklanmak zorunda degil
Ayrica baban yasinda demissin de ben hic duymadim 13 yasinda baba olan🤔
Cevap sahibi+1 yıl13 yaş küçük kızla nasıl anlaşıyor? Aynı olgunlukta olmazsınız arada koca seneler var. Neyine aşıksın? Yolda el ele tutuşunca yakışacak mısınız? Yanında yaşıtın duracak değil ama. Sen 27 yaşındayken o 40 olacak bu ilişkinin ömür boyu süreceğini sanıyorsan gülerim sadece
Cevap sahibi+1 yılTamam tutan yok ailen de izin veriyorsa git evlen ama sonra pişmanım diyip burada soru açma. Gençliğini büyükle geçir diyecek söz bulamıyorum
Soran+1 yılSen beni anlamıyorsun sus
Soran+1 yılKonuşma o zaman
Cevap sahibi+1 yılSende biliyorsun genç olmasan yüzüne bakmayacak. Genç Kızlar çok saf ya olgun değer verir devir sanıyorlar nedense yaşıtı kadınlara değer vermez onlar. 30 olsan yüzüne bakacaktı sanki
Cevap sahibi+1 yılTamam be halin varsa gör
Soran+1 yılEvet bakacaktı bence sen reddedildin bu yüzden o yüzden böyle konuşüyorsun belli
Cevap sahibi+1 yılRed edildin mi? Hemen böyle laflar diyin zoruna gitmiş baya gerçekleri söylemem genç olmasan yüzüne bakmaz neyse hadi ya. Ben yaşıtım genç çıtır erkekler varken benimle sırf gençim bedenim için isteyen kendinden yaşça küçük Kıza bakan birini Allah korusun benden. Gençliğimi gençle geçirmek isterim 30 yaşında dayı ile değil. 30 yaşındaki erkeğe gençliğimi verecek değilim Allah korusun
Cevap sahibi+1 yılTamam kendini böyle diyerek rahatlat hiç red edilmedim ama tanımadığın biri hakında böyle düşün aferin. 24 yaşındasın gerçekten hiç olgun biri değilsin belli
Soran+1 yılAşk var çekim var elektrik var uyum var sen anlamazsın bunlardan boş ver
Cevap sahibi+1 yılSeni tutan yok git sevgili ol. Ama yazdıklarım zoruna gitmiş belli umursamsan yorum yapmazsın
Cevap sahibi+1 yılAşk var? Güldürdün aynen dayı yeğen uyumu çok güzel. Tamam hadi mükemmel çift olursunuz siz.
Soran+1 yılOlduk bile kudurr
Cevap sahibi+1 yılBüyük erkek elde etmek kolay ne kuduracam büyükle işim olmaz genç varken.
- Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHayatta herseyi görmek şahıt olmak mümkundur
10 Yorumla fikirler uyuşuyor ise neden olmasın
10 Yorumla
+1 yılAşkın yaşı Yok kiminle mutlu isen onunla yaşa 😊👍
10 YorumlaHemde çok mükemmel olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Olabilir de olmayabilir de size bağlı biraz sanki
10 YorumlaNeden olmasın gerçekten karşılıksız sevgi var ise kafalarda uyum sağlıyorsa mutlu olunur
00 Yorumlaolmaz olmamalı kıza yazık
04 Yorumla
Soran+1 yılBana yazik oldugunu dusunmuyorum benim kararim hicbir sey zorla olmuyor.
Soran+1 yılCok mutlu olan ciftler de var ama
+1 yılÇok fazla ya ama yinede size kalmış
04 Yorumla
Soran+1 yılAynen oyle bize kalmis cok fazla dedigin de 20 30 yas var sanki
- +1 yıl
Sormuşsun fikrimi söyledim ozaman direk oraya kimsenin fikrini önemsemiyorum yazabilriisn demekki sende fazla olduğumu düşünüyosun ya sorma gereği duymuşsun ✌
Soran+1 yılIstedigini dusun umrumda degil.
- +1 yıl
Oks
Olabilir eger birbirinizi seviyorsaniz
02 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum be aşığım ben ona
+1 yılYok. 27 nin bile yok. O benle evlenmek istedi de olmaz çok fark var.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kafa yapıları uyuşuyor mu
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılBence de
Soran+1 yılHayır hatta bakir
Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Çok zor , uzun sürmez.
00 YorumlaDede torun ilişkisi aynen olur
01 Yorumla
Soran+1 yılHahaha😂😂(!)
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgi olursa olur
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
Cevap sahibi+1 yılNe zamandır konusuyorsunuz
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBelli olmaz bu işler
20 Yorumla
+1 yılKımseye güven olmuyor.
01 Yorumla- +1 yıl
bncede o yasta erkek genc kadin istedigine göre
- Aşk İlişkileri konusunda 599 cevap paylaştı.
+1 yılSeks partnerliği olur
01 Yorumla- +1 yıl
%70 senin dedigin %30 belki evlilik
+1 yılKıza akıl lazım çünkü yok o beyni boş
00 YorumlaYoktur. Napıcan 10 yıl sonra dedenle
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 924 cevap paylaştı. Neden olmasın
10 YorumlaÇok iyi olur
10 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer