Kykda oda arkadaşim cogu zaman borc parayi benden istiyor sizce neden?

Yaa cogunda vermiyorumda yani en son 30 tl aldi daha vericek telefonu bozuk bekliyorim bankadan yollar diye Telefonu henuz gelmedi acaba onu bekliyorim diye dusunuyorim ben vermeme ragmen benden istiyor 3 kere istedi falan 2 sinde vermedim 3 ünde 30 tl verdim annesinin hatti kapanacakmis iste en kisa zamanda ödemek dilegi ile dedi tmdir dedim ogrenci bursu yatti kuafore falan gitti benden istrmesi surekli öbür kankasindan istememesi sizce neden? Halbuki onlada cok iyi anlasiyor birlikte geziyorlar falan çözemedim açıkçası nasil istesem olur?
Kykda oda arkadaşim cogu zaman borc parayi benden istiyor sizce neden?
Cevapla