Sevdiğim i seviyorum ama gururum işte, ne olur bizden?

Nefretim ve sevgim aynı ölçüde. Ne onunla olmak istiyorum, nede başkasını istiyorum.. Nefret etme sebeplerim oldukça çok en küçük basit örnek, şu an 15 yaşında bir çocuğum olabilir di ama onun yerine hep paranoyaklik yapipta benden uzak kaldı etti. Kendisi de pişman ama affetmek de gelmiyor içimden
Sonra onu öyle bırakıyorum eve gelince hüngür hüngür ağlıyorum
Sevdiğim i seviyorum ama gururum işte, ne olur bizden?
Cevapla