Selam KS ahalisi! Diyelim ki hayatınızda biri var ve onun eski sevgilisi, o herhangi bir şekilde yeşil ışık yakmadığı hâlde sevgilinizi sürekli rahatsız ediyor. Mesajlar atıyor, arıyor vs.. Siz de bu durumdan bir şekilde haberdar oldunuz. Tavrınız ne olur?Eski sevgili sorunsalı temalı soruma hoş geldiniz.. 😃😃
Sevgilinizin eski sevgilisi onu rahatsız ederse ne yaparsınız?
Herkes kendi geçmişinden sorumlu. Bu yüzden geçmişiyle kendisinin ilgilenmesini daha doğru bulurum. Birbirlerini tanıyorlardır az çok ve yetişkin birer insanın yapacağı gibi konuşup halledebilirler aralarındaki meseleyi. Gereksiz kıskançlığın ve kavga çıkarmanın yersiz olduğunu düşünüyorum. Eski sevgilisinin onu rahatsız etmesini gerektirecek bir hak tanımışsa karşı tarafa, bu dediklerim geçersiz sayılır bu gibi bir durumda. Bundan sonra olaya ben de dahil olurum sonuçta irtibata geçme durumu ve eski sevgilisini unutamama olayı sevgilimin geleceğini, dolayısıyla beni de etkileyecek bir durum. Mantıklı bir açıklama bekler, umduğumu bulamazsam da yol verirdim. Geçmişini unutabilmesi için beni kullandığını düşünürdüm ve bu durumda daha fazla uzatmanın manasız olduğunu söyleyerek ayırırdım yollarımızı...
Pardon detaya dikkat etmemişim, yeşil ışık yakmıyormuş bizimki😅 Olsun yaa gözdağı verdiğimi düşünüyorum olmayan sevgilime. d Bazen duygularımızdan çok mantığımızla hareket etmemiz gerektiği kanısındayım. Duygular çoğu zaman yanıltıcı bir etkiye sahip olabiliyor ve güzel giden bir ilişkiyi bu yanlış anlamalar tatsızlaştırabiliyor. Mantıklı davranmak, düşünmek lazım..
eski sevgilisi olan biriyle zaten çıkmak istemezdim ya neyse öyle bir durumum olmadığını varsayarak konuşayım. ne yapacam gidip yüzünün coğrafyasını değiştiricem muhtemelen bir kaç kemik te kıracam ki ciddiyetim anlaşılsın (ve tamam kabul biraz da bundan zevk aldığım için ama sadist zevklerim konumuzun dışında kalsın o beni ilgilendirir, deşmeyin) sonra da eğer benden şikayetçi falan olmak gibi komik bir şey yaparsa kendisini benden önce parçalayacak kişilerin de olduğunu bilmesini sağlıycam eğer bir daha da böyle bir olay duyarsam e ben seni bir kez nazikçe uyardım keşke beni dinleseydin hani o kırdığım 1 2 kemik vardı ya yine 1 2 3 4 tane olacak ama bu sefer 2 kolu 2 bacağı olmak suretiyle ve belki arada sözde erkekliğine de zarar vermeyi düşünebilirim (hoş değişen bişey olmayacaktır ya neyse) sonrasında eğer beni şikayet edecek kadar ileri giderse zaten benimki ile beraber kendi kaderini de mühürlemiş olur s*lak zira ben yatar çıkarım er geç de o o saatten sonra hangi dostuma kardeşime aileme yem olur onu da bi Allah bilir.
Eski sevgilisi ile neden ayrılmış onu araştırırım kız haklıysa terkedilmişse ve hala seviyorsa bu rahatsız etmek değil haksızlık yapıldığını içinde tutamamak eğer kızda suç yok sevgilim kafasına esip terkettiyse bende onu bırakırım yani olayı eski sevgilisi rahatsız ediyor olarak algılamayın karşıdakini de dinlemek gerekir diye düşünüyorum...
Çözümü basit bunun, muhattapa alarak kendini önemli saymasını ya da herhangi bir anlam çıkarmasını önlemek gerek önce. Sonrasında gerekli her yerden engellenip, tüm iletişim yolları kapanmalı. Az gururu varsa zaten pes etmeli, he ısrarla devam eden gurursuz kesim de var tabii, dikkate almamak en doğrusu geliyor yine de...
Böyle bir şey fark edersen ilk önce ulaşabileceği bütün yolların önünü keserim tabii ki ilk önce efendi bir şekilde yaklaşmak da her zaman yarar var ama bunu gurursuz bir şekilde hala yapmaya devam ediyorsa en son arar bir şekilde konuşurum ikinci şekilde öyle olur ama hala yapıyorsa o zaman artık devriye başka şeyler girmeye başlar ve ben istemediğim şeyler yaparım yani yapmak zorunda kalırım aslında severek yaparım ama yine de severek yapmam anladın sen djjfjfjf kötek time🥲
Bu beni aşırı rahatsız ederdi, devreye ben girerdim. Benim sevdiğim, benim hayatımda olan adamı bir daha eski sevgilisi rahatsız edemez. Rahatsız eden kızı pişman ederim.
Abi benim sevgilim mal mı? Kendisi bir halt yapamıyor mu? İlla devreye biz mi girelim? Bak cidden geldiler bana he. Kör mü engel atsın yazışacağına falan. Abi ayar oluyorum eskilere falan ya. Adı üstünde ulan "eski" eskimiş, bitmiş, gitmiş. Yeşil ışığına sokturmasın kimse bu ne ya? Yeşil ışık yakmış ise oda kırmızı ışığı uygulasın bu kadar basit.
Biz nişanlı iken hatunun biri sürekli arıyordu eşimi. Bana dedi ki eşim, ben cevap vermiyorum ama arıyor, çaldırıyor, kapatıyor. Seferinde açtım, canı sıkılıyormuş. Benim yanımda da aradı. Ben de aldım telefonu mesaj attım kendimi tanıtım. Çaldırıp kapatarak can sıkıntını gideremezsin, konuşacaksan ara dedim. O da benim karışamayacağımı söyledi. Karışırım dedim. Uzak dur dedim. Hatun telefonumu her yere dağıtmış. Eşimle telefonumu değiştirdim. Sahip çıkarım sevdiğime. O.. pulara yem etmem 😁
Öyle bir şey olursa her şeyde olduğu sevgilim bunu da söyler. Kendi sınırı çeker eminim ondan. Bir noktada ısrarcı olursa çok iyiliksever tanıdıklarım var 😀
Benim yapacağım hiçbir şey yok. Gerekli tepkiyi sevgilim dediğim kişi vermeli. Böyle anlar dönüm noktasıdır ilişki için. Çünkü sevgilinin bu gibi durumlardaki tavrı ve tepkisi hayatındaki kişiye ve ilişkisine verdiği değeri gösterir.
Suç kızda değil erkekte olur. Hala rahatsız edecek cesareti kendinde nasıl görebiliyor ve nasıl izin alabiliyorda buna yelteniyor, sevgili bu durumda nasıl davranıyor, bunlar önemli bence. Erkekte bir etki yoksa kız bir halt edemez yüz vermeyecek. Veriyorsa pasif davranıyorsa kıza zaten hiç sevgilim olmamış demektir. Saçımın telini bulamaz.
Başıma gelmişti heryer den ulaşırdı o konuşmazdı cevap vermezdi ortak hesap vardı görürdüm yani. Engellemiştik yazardı bana demişti Kı sen ben sevgılısıyım rahatsız etme yaz. Muhatap bile olmak istememiştim
Sevgilim olacak şahıs bir kere kesinlikle bu durumdan keyif almayacak.. En ufak bir hoşnutluğunu sezersem artık sevgilim olmaz.. O benim sevgilimi rahatsız edecek olan kızda başlatmasın belasından.. Bu kadar diyorum.. Bana kalırsa iplemem bile.. Ama bana kalması lazım.. Beni delirtince iş benden çıkıyor.. Sorumlusu ben değilim olacakların..
Hiç sevgilim olmadı böyle sorunlar yaşamamak için de gerekirse olmasın hiç Geçmişlerinde bin türlü kızla konuşup bana gelecekse üstüne böyle sorunlar çıkarsa ayrılırım büyük ihtimalle Erkekleri de dertlerini sorunlarını da çekemiyorum
Mesela ben o kıza zarar versem verebilirim ama hangi sıfatla Eşi olsam zaten tamam hakkım nişanlı olsam yine hakkım ama sevgili ne ya onun hayatına burnumu niye sokayım asla bana göre değil bu sevgililik isleri 😄
Sevgilin engellemesini bilmiyor mu acaba.. ben karşıyım öyle seylere burada bile yasadım.. bazılarıda engellemez yazsın dursun diye feyz alır. Böyle insanlardan uzak durmak gerekiyor
Marketten bi ürün almışşınn sonraasında herhangi bi sebepten dolayı o ürünü iade etmişsinn sonra ben markete gidip o ürünü almışım o ürünün fişi bendeyken önceki kişi ona ulaşmaya çalışamaz o ürünü övemez veya kötüleyemez.. 🥳🤷🏻♀️ 😉
İkisinin yuvasını yaparım. Bir yastıkta kocarlar😂 Aslında eski sevgilisinin yazması mesaj atması önemli değil, önemli olan gelen bu arama ve mesajlara karşı tarafın nasıl bir tepki verdiği
Rahatsız olsa engeller zaten benim bir şey yapmama gerek yok, engellemiyorsa rahatsız olmuyodur demek ki.. Bana da mutluluklar dileyip aradan çekilmek düşer.
Numarasını engellesin ya da numarasını değiştirsin rahatsızlık varsa ortada. Ben şahsen rahatsız olurum. Ama aralarında bişi olduğu için değil. Arayabiliyor olmasına...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Konuşurum derdi neymiş öğrenirim ben sevgilisiyim ayağını denk al defol derim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben ne yapayım ki sevgilim yapacak yapması gerekeni.