Hadi gelin bir gece dürüst olalım hiç deli gibi ağladınız mı biri için veya kaderiniz için?

bazen deli gibi ağlayasım geliyor piskolojim mi bozuk arada gizli gizli ağlarım kimse görmesin diye bu benim iyi olmadığım anlamına mı geliyor deli gibi ağlamak istiyorum avazım çıktığı kadar bağırarak istiyorum ama yapamıyorum neden diyorum neden isyan ediyorum resmen
peki sizde de oluyor mu böyle durumlar yoksa dert deryası olan bir tek benmiyim ağlamam beni zavallı durumuna mı düşürür insanlar beni küçük düşmüş gibi mi görür
Hadi gelin bir gece dürüst olalım hiç deli gibi ağladınız mı biri için veya kaderiniz için?
Cevapla