Neden sadece narsist erkeklere denk geliyorum? Toplumda neden bu kadar fazlalar ?

Şuana kadar sevgili oldugum tüm erkekler narsist kişilik bozukluguna sahipti. Zamanla bu tarz erkekleri ilk aylardan hatta ilk haftalardan tanıyıp ayrılsam da neden sürekli bunlara denk geliyorum diye üzülüyorum artık. 26 yaşındayım ve bir tane bile düzgün sorunları olmayan kisiligi düzgün erkek denk gelmedi. Sadece ilişkide değil patronum ve annem de narsist. Yalnız mıyım? Neden böyle oluyor sizce?
Neden sadece narsist erkeklere denk geliyorum? Toplumda neden bu kadar fazlalar ?
Cevapla