Duygularımı açtığım kız, "Sen hiç aynaya bakmadın mı, benim seninle işim ne" dedi. Kaç saattir ağlıyorum. Yalnız mı öleceğim ben?

Beraber aynı iş yerinde çalışıyoruz. Sırf o yorulmasın diye her zor işi ben yapıyordum aylardır. Özgüveni olmayan biriyim daha önce red yedim ama şansımı denemek istedim. Cesaretimi toplayıp senden hoşlanıyorum dedim öğle arasında. Aynaya bakmıyor musun ne işim var seninle dedi. Gözlerim doldu onun yanında ağlamamak için kalktım. Ne yapacağım ben. Yalnız mı öleceğim :(?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden dış görünüşe bakıyorsunuz bu kadar. Allah beni böyle yarattı. İntihar mı edeyim ne yapayım!
Duygularımı açtığım kız, "Sen hiç aynaya bakmadın mı, benim seninle işim ne" dedi. Kaç saattir ağlıyorum. Yalnız mı öleceğim ben?
Cevapla