Telefonunuz sevgilinizin eline geçse hayatta kalabilir misiniz?


Kalırım tabii ki girsin baksın her yerine fotoğraflara bakabilir herhangi bir sosyal platformda ki mesaj kutularına bakabilir ekran fotoğrafı aldığım şeylere bakabilir benim dosyalarımı ya da tuttuğum notlara bakabilir Şiir bile yazmıştım ona bakabilir yani
Kalirim zaten sosyal medyam yok tek ınstagram oda hep tanıdıklar ekli ve kadın dolu. Oyuzden cekincegim bisi yok canım gibi tanımadığım insanlarla özel mesaj yoluyla konuşmadığım için de istediği kadar telefona bakabilir iç rahat. Ama ben olsam o sağ kalmayabilir. Çünkü ben gibi dürüst buzamanda kimse yok
Samuray kılıcı ile beni ortadan ikiye böler :D
Umuyorum ki şakadır
İyi bari yoksa geliyordu top tüfek😄
Cevap
33Cevap
😃 Telefonumun her köşesi bilgi ve makale dolu. Teknik resimler, çizimler, tasarımlar, fotolar.. Kütüphane gibi.. Ne hissederdi bilmiyorum 😃 Hayatta kalmamı bırak hayata bağlanırdı sanırım 😀
Sevgilim yok, olsa kalırdım. Asıl o hayatta kalabilir miydi? Bunu merak ediyorum. Malum herkes, kişisel alan diye tutturuyor.
Kendime açıklayamayacağım bir şeyi zaten yapmam kendime açıklayabiliyorsam eğer gerisi boş isteyen alabilir telefonumu şifresi bile yok :)
Hayatta kalırım. Telefonumda suç unsuru bir şey bulamaz
İlk once sevgilinin bizim elimize gecmesi lazim. d.
Sevgilim olmadı ama olsada telefonda gizli saklı bir şey yok.
Kalırım. En fazla göreceği ve beni uyaracağı şey; bu kadar politik tweet atma 😅
Kalırım da baktıktan sonra kendisi hayatta kalabilir mi orası meçhul 😄
Geçsin. GİZLİM SAKLIM YOK. Yeter ki o benden bir şey saklamasın
elbette. ikinci telefonumu bulmadıgi sürece 😁 saka saka. kendi biyometrik şifresini bile oluşturabilir.
Tabi hayatta kalırım abartmayın sadece bütün her şeyi herkese yayarak depresyona girip kendime zarar vermeme sağlar ne olcak ayol
Nişanlım istediği zaman baka bilir ve kurcalayan bilir aklında bireyler varsa utansın 😊
Evet kalabilirim çünkü ondan gizli saklı birseyim yok
Kalırım sorun yok istediği kadar bakabilir.
Kalirim gizli saklim yok
Olsaydı kalırdım, net. 😀
Tabiki ve beni bilen telefonumu kurcalamaz.
telefonumda birsey yok ki
Kalırım, sorun olmaz.
Evet kalırım. Kendinden başka bir şey bulamaz.
Kalırım gizli biseyler cevirdigim yok shsjajja
Sorun değil bakabilir istediğine.
Şifreli klasörde saklarım herşeyi
Tüh ifşamı olduk şimdi
Tabiki hatta ömrüm uzar
Kalabilirim tabi.
Geçse ne bok yapacakmış ki :D
Hayatta kalmakla kalmaz, üstüne yaşam yılım artar.
Evet kötü ve gizlenmesi geren önemli hiç bişey yok
Kalırım niye kalmıyım
En gizlim kendisi olacağı için sorun olmazdi
Hayırdır manita telefoncu dükkanı mı işletiyo : p
Sakladigim hicbirsey yok
Kralı gelsin, neyse o...
evet bitikisel hayatta kalabilirim
S. çtığımın resmi olur
hiçbir problem yaşamayız..
Peki sen hayatta kalır mısın
her şey yarı yarıya onuda bolusuruz
Telefonum onda kalsın ben gidiyorum
Kız arkadaşım olsa onun fotoları tek olur
Galerime girmesinde geri kalan her yere girebiir😂
Hayatta kalırırım
elbette kalırım
Sadece topuklarıma sıkılır sanırım
Kalırım
Evet
Telefonu eline aldığından utanır
Niye geçiyor ki 😂
Yarası olan gocunur
Evet kalabilirim.
Evet kalabilirim :)
Hayır
Telefona bakacak biri yok o yüzden kafalar rahat.
Kalırım ya bence
Kalabilirim
Kalirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?