yuva kurmak istiyorum ama hiç birşeyim yok
hep hayatta geriden geliyorum
rabbimin bir bildiği vardır diyorum ama iyi hissetmiyorum
birde diğer bir konu
çalışıyorum maaşım var
iki ay sonra sınava giricem uğraştığım şeylerde var ama
hiç bir şey yapmıyormuşum gibi geliyor
hep hayatta geriden geliyorum
rabbimin bir bildiği vardır diyorum ama iyi hissetmiyorum
birde diğer bir konu
çalışıyorum maaşım var
iki ay sonra sınava giricem uğraştığım şeylerde var ama
hiç bir şey yapmıyormuşum gibi geliyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Geriden gelmek derken?
İşiniz var
Sınava hazırlanıyorsanız bir amacınız da var galiba
Aile kurmak da sonrasında olur
geriden demek şöyle
işim var sınava giricem yaptığım şeylerde var
ama mesela sınava geçen yıl girme hakkım varken giremedim
bu yıl
daha öncesi okuyamamıştım zar zor bitti okul
öyle
Ee nolmuş yani? Öyle gerekmiş elinizden bu kadarı gelmiş. Kendinizi neden suçluyorsunuz ki
engel olunuyor işte
mesela evlenicektim bir anda gitti
okul geç oldu
başka konularda öyle hep geriden geliyor
Belki siz aceleci ve kontrolcüsünüz bu da bir ihtimal
Kendinizi kimle kıyas ediyor musunuz
peki genel anlamda her konuda
yaşıtlarım gerçekleştirmek istediklerini gerçekleştirmiş
ben neden aceleci davranayım ki
kimseyle kıyaslamıyorum ama etrafımda yaşıtım olanlar evlendi veya okulunu bitirdi
Yaşıtlarından senin imkanlarına sahip olmayanlar yok mu peki
karışık kimisinin arabası var kimisinin yok
kimisi okudu kimisi okumadı
gerçi şimdi kimsem kalmadı sözde yaşıtlar sözde arkadaşlar
Bu düşünceler zarar verebilir sana motivasyonunu kırabilir
zaten zarar verdi
herşeye geç kalmışım gibi hissediyorum
ve herkese bu durum normal geliyor
neresi normal ki
Mükemmeliyetçilik kökenli olabilir bu psikolojik bir sorun gibi
yok her şey dört dörtlük olsun
veya mükemmel olsun peşinde değilim
mutlu olmak istiyorum
mesela sınavı kimse bilsin istemedim
ama öğrendiker bir şekilde bir kaç kişi
hıh senmi okuyacaksın dedi birkaç tanesi
böyle diyince sen ne düşünürsün
zaten geçen yıl hakkım varken giremedim
Birileri demiş
Senin canını sıkmışlar tamam ama kulak asmamayı denesen
Misal girdin çıktın bir yer geldi
Asıl cevap onlara bu olur
Moral bozmak yerine sınav çalışmak daha evla sanki
haklısın doğru
ama bu örnekti başka konularda da böyle
tamam insanlar böyle hep derler yaparlar
ama hayatta beni geriye itince hakkım varken o sınava giremedim mesela
insan ister sitemez üzülüyor
düşün birde kimsem yok
hani konuşucak edicekte kimsem yok
böyle düşünücem ya da böyle soru sorucam
Geçmiş e takılan geleceğe yol alamaz
Eleştirel biri misin
kısmen geçmişe takılıyorum
da takılmam lazım biliyorum
evet eleştirelim
Ailen nasıldı? Ya da seni büyüten kimse
çok saçma ve aklına gelen her şiddet sözel fiziki vb
Eleştiri ile terbiye edildin yani
Motive edilerek değil
Hataların bağışlanmadı
Sana yapılanı sen de yapıyorsun kendine
Oylemi oluyo
Evet maalesef
Anladım
Geç kalmışlık hissi youtube tülay kök izleyebilirsin
Tamam bakarım teşekkür ederim
Daha napasın ya hem çalış hem oku çok zordur gün gelir umarım çok iyi biri çıkar karşına hayırlısı olur inşallah kaderinde ne varsa o olur tevekkül et
en azından evim veya arabam olaydı iyi olurdu
onlarda yok
zor olmazmı çok yorgunum yatmam lazım
sahur var ona kalkıcam daha
Onlarda olur inşallah Allah yardımcın olsun ya bu hayırlı günler hatrına inşallah gönlündeki gibi olur
inşallah rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah
Amin cümlemizin inşallah
Kanka ben memurum temiz kız bulamıyorum bulsam bende evlilik düşünüyorum
temizden kast nedir açıklarmısın
Kendim gibi dinine düşkün namazlı
bulursun inşallah
İnşallah