saçma sapan görüş yapacak olanlar varsa şimdiden yol alsın...
selammmss KS ailesi bana değer veren biri var benimle sevgili olmak istedi ve ben yapamadım arkadaş kalmak istedim o durumu iyi gayet iyi yakışıklı iş adamı ve bana çok değer veriyor şaşkınım ilk defa biri bu dende değer veriyor bana saat farketmeksizin aloo dediğim an yanımda bana çok uzak oturmasına rağmen dün pide almış sahurda kapıya gelmiş arabayla şaşırdım saat 3 4 ne alaka dedim çok mutlu oldum ardından bu gün geldi çat kapı iftara gidiyoruz gel dedi anneme haber verip gittim çok hoşuma gitti bu ilgisi ama neden yapsın ki kendisi de biz arkadaşız sana zarar vermem diyor üstüme titriyor anlamıyorum arkadaşız da farkındayım ama neden bana acıyor mu yoksa malum iyi bir hayatım yok hep arkandayım sonsuzadek diyor birşeye ihtiyacın olursa ben varım diyor kızdım bana acımayı kes dedim küstü bastı gitti sana acımıyorum aç gözünü dedi özür dilersem mi arkadaş benim için herşeyi yapıyor arabasını vurdum kazayla ona bile ses etmedi canın sağolsun dedi araba kullanmayı öğreteceğim sana eksik noktalarını doldurup seni baştan yaratacağım dedi onu çok mu üzdüm ben 😒
selammmss KS ailesi bana değer veren biri var benimle sevgili olmak istedi ve ben yapamadım arkadaş kalmak istedim o durumu iyi gayet iyi yakışıklı iş adamı ve bana çok değer veriyor şaşkınım ilk defa biri bu dende değer veriyor bana saat farketmeksizin aloo dediğim an yanımda bana çok uzak oturmasına rağmen dün pide almış sahurda kapıya gelmiş arabayla şaşırdım saat 3 4 ne alaka dedim çok mutlu oldum ardından bu gün geldi çat kapı iftara gidiyoruz gel dedi anneme haber verip gittim çok hoşuma gitti bu ilgisi ama neden yapsın ki kendisi de biz arkadaşız sana zarar vermem diyor üstüme titriyor anlamıyorum arkadaşız da farkındayım ama neden bana acıyor mu yoksa malum iyi bir hayatım yok hep arkandayım sonsuzadek diyor birşeye ihtiyacın olursa ben varım diyor kızdım bana acımayı kes dedim küstü bastı gitti sana acımıyorum aç gözünü dedi özür dilersem mi arkadaş benim için herşeyi yapıyor arabasını vurdum kazayla ona bile ses etmedi canın sağolsun dedi araba kullanmayı öğreteceğim sana eksik noktalarını doldurup seni baştan yaratacağım dedi onu çok mu üzdüm ben 😒
Güncellemeler
+1 yıl
şu an kötüyüm ve arabası arızalı atlamış metrobüse geliyor 🙄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer