Her kiza yazan erkeklerden biktim artik ask sevgi hicbirseyin degeri kalmadi o olmazsa oteki olur dusuncesi normal birisi var mı ?

Neden tum erkekler boyle artik kimse guvenip ne yapacagimida sasirdim. Hepsi ayni halt. Her kiza yazmalar her onune gecene istek atmalar falan. O olmazsa oteki olur dusuncesi falan. Nasil guvenicez artik?
Her kiza yazan erkeklerden biktim artik ask sevgi hicbirseyin degeri kalmadi o olmazsa oteki olur dusuncesi normal birisi var mı ?
Cevapla