Dün ablasina demedimi birakmadim
Çünkü dört aydır buradayım dört ay içinde bir gün aramadıkları gün yok beni hem ablası hem annesi bıktım artık dedim benim kocamla bir derdim yokken nedense anneyle sorun Yasiorum normal mi bu Gelmiş diyor ya ben anneme de bazen şey yapıyorum anne böyle böyle yapma diye dedim ne evimin halisina karışır havlusuna karışır Annesigile gidiyorum eşim işteyken belki 11 saat boyunca eşimi bekliyorum çünkü ehliyetim yok beni almasını işten çıkasıya kadar geçen de bir konu oldu amcasıgile gittik neymiş niye orada 5 saat oturuyorsunuz dedim ona ne ona mı soracağım dedim geldin neymiş ben onun evinde okadar oturmamisin saysam bitmez VE BI AN AGLICAK GIBI OLDUM TELEFONDA BAK HEMEN ALINIOSUN DIO 😒
Çünkü dört aydır buradayım dört ay içinde bir gün aramadıkları gün yok beni hem ablası hem annesi bıktım artık dedim benim kocamla bir derdim yokken nedense anneyle sorun Yasiorum normal mi bu Gelmiş diyor ya ben anneme de bazen şey yapıyorum anne böyle böyle yapma diye dedim ne evimin halisina karışır havlusuna karışır Annesigile gidiyorum eşim işteyken belki 11 saat boyunca eşimi bekliyorum çünkü ehliyetim yok beni almasını işten çıkasıya kadar geçen de bir konu oldu amcasıgile gittik neymiş niye orada 5 saat oturuyorsunuz dedim ona ne ona mı soracağım dedim geldin neymiş ben onun evinde okadar oturmamisin saysam bitmez VE BI AN AGLICAK GIBI OLDUM TELEFONDA BAK HEMEN ALINIOSUN DIO 😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eşini niye bekliyosun 11 saat bin taksiye otobüse git
Almanyada yasiorum ve taxi kolayca bulunmuo
Toplu taşıma kullan o zaman
Ay kadin uyuz ilk dio ya yemegi yersin iste bikere iglu isden cikcagi vakiti dedim hic girmesin erken kalkcam ne yani ben oglumu görmimi dio
Gideceğin zaman erken saatte git 1 saat otur kalk. Başka yerde 5 saat oturursan o da bekler normaldir.
Durumu önce bil oyle konus
Kendisi dediki bir 2 saat amcangile Gidin el öpmeye bir gittik oldu dört 5 saat ve Eşim ben eşimin babası vardı çünkü amcası kardeş oluyor baban sana bir arıyoruz siz niye o kadar oturuyorsunuz dedim niye oturmayalım bir 2 saat oturup kalkacaktınız bilmem ne bilmem ne Sonra eşime dedim ki sen bir dönsene dedim annesigile gittik dedim ki Hem diyorsun git ama biraz sesimi yükselterek hem de diyorsun niye o kadar oturdunuz dedim sana mı sorucaz dedim ne zaman ne zaman kalkacağımızı sonra evin içinde deli gibi dolanıyor normalde bekler gitmeme öyle kapıyı kapar Çünkü ben eşim işteyken annesi Gilde 11 saat boyunca oturuyorum gerçekten eşimi bekliyorum saat 12:00’den 9 kadar Bu sefer ben de bağırdım ben mi senin evinde 5 saat oturmuyorum dedim kim burada 11 saat boyunca oturuyor dedim
Sen niye eşini kendi evinde beklemiyorsun da kaynananda 11 saat oturuyosun onu anlamıyorum bu kadar vıcık vıcık olursanız her şeyinize tabi karışır
Gel de beni kurtar her gün arıyorlar yemin ederim her gün iki gündür tartıştım annesiyle aramıyor dün aradı çıkmadım ya ablası çağırır ya annesi çağının artık bir bahane bulmaktan bıktım bir şey diyemediğim için iyi tamam diyorum geliyor babası alıyor ben sanki çok meraklıyım evine gitme ve o benim Evliliğime karışamaz
Alışverişe gideceğiz ya sen bana söyle beraber gideriz yemek yapacağım biz de yerdiniz dışarıya çıkarız ya fazla harcamasaydınız tamam annesin ama o çocuğu evlendirdi sen o gün orada bitmiştir o çocuk
Eşinle konuş bunu o konuşsun ailesiyle
Yani sigara tehlikeli olduğu için ya oğlum o kadar oturması zorunda değil bana desin ben onu eve bırakırım veya baban bırakır bir daha öyle kötü davranmıycağım namazını filan kılıyor ama Tehlikeli bir dahakine hiçbir şeye karışmıycağım dedi ertesi günü evime geliyor bir dahakinde dantelli havluları ser
Eşinle konuşup annesiyle konuşmasını söyle sen çekiniyorsan
Eşim benden çekingen bir kere konuştu bak düğünden önce de bir olaylar oldu orada da konuştu annem bile dediki oğlunu bile ciddiye almıyor
O zamn bacım sen hallet hayat senin hayatın kimseye bağlı kalma
Ben hallediyorum anneme anlatsam durumu koçan konuşsun diyor orada da ne diyim şimdi dese bile bir şey fayda etmiyor annesine bir şey ben açıyorum ağzımızı kusura bakmayın saygısızlık gibi geliyor ama ben de insanım kocam açmıyorsa ben Açıyorum ağzıma
O zamn arana mesefa koy telefonu açma soğuk cevaplar ver
Çoğunlukla gerçekten sessiz bir insanım ama sessiz olduk son ablasına da dedim işte çıkıyosunuz dedim sonra ben de bütün herkes tek cevap veriyorum sana işine gelmeyince gelsene bir niye öyle dedin
eşine söyle destek olsun sana
Konuşsa bile dinlemiyor ki ama herkes onun şeyinde gidecek herkes onun dediğini yapacak kafasında hayır
biraz uzak yeretaşının
Zaten uzak bir yerde yaşıyorsun orada her gün arayamıyordu nişanlı iken ne zaman buraya taşındım kendini bir bok saneto
biraz zamana bırak fevri davranmmaya çalış
Eşinin annesi evinizin düzenine mi karışıyor
Yani öyle diyeceğim çünkü karışmadığı şey yok yani
Evime geliyor toplanmış arkadaşlarına neymiş düğün için gelmişler düğüne gelemediler ya coronadan hepte kendi arkadaşları onlar geldiğinde şu halıyı ser tamam mı takım olsun şu halıları ser tamam mı dantelli dantelli daha hoş durur
O bu kapanmış düğünden sonra ya çünkü sonuçta koçan sana sırf bakmalı gibisini imalar ediyor mesela o kadında kapandı hemen düğünden sonra dedim sen ne zaman kapandın hemen düğünden sonra da ben fazla çıkamadım
Eşin veya kayınvaliden ile bu konuyu konuşabilirsin
Eşim konuştu hep etmedi ben de söyledim sen beni açık Gördün şimdi bana gelmiş kapan diyemezsin ki hava dinimize göre böyle böyle böyle
Kadın o kadar kötü olmasa bile mesa bir şey döksem mutfakta kızmaz ama bu sürekli araması her şeye karışması sinir oluyorum din konusu namaz kılmıyorsunuz tabi öyle olur laf sokmak