Çok canım acıyor kimse beni sevmedi ve sevilmemediğim için çok ağlıyorum güzellik keşke göreceli olsaydı?

Kızlar Bir Adım Öne güzellik neden göreceli değil? Neden hiçbir erkek yeşil gözlü kızları sevmiyor beğenmiyor. Bende isterdim güzel olmayı kahverengi gözlü olmayı ama değilim ne yapayım😰😰😰 erkekler her zaman hak etmeyen kızlarla evleniyorlar. Onların gururuyla duygularıyla oynayan kızları defalarca kez affediyorlar. Ama ben değerli olmaya neden layık değilim?
Çok canım acıyor kimse beni sevmedi ve sevilmemediğim için çok ağlıyorum güzellik keşke göreceli olsaydı?
Cevapla