Benim ona ihtiyacın var ama bu onu iyice korkuttu atmamak mı gerekirdi?

Birlikte olduktan sonra beni aramadı hiç ayrı sehirdeyiz ben çok kötü günler geçirdim bir buçuk ay sonra dayanamadım yazdım aradim dönmedi kötü olduğuma inanmadı regl olmadım hiç bir şekilde testim pozitif çıkmıştı ama hastane testim negatif çıktı engelledi sonra açtı kavga ettik şok oldu yeni mi söylüyorsun diye aradan 2 gün geçti ama yine aramadı beni bende canını yakmak için testi attım delirdi inanmadı inkar etti hakaret tehdit etti engelledi negatif olduğunu söylememe izin vermedi şu an öyle biliyor başkasından üstüme atıyorsun vs dedi cok ağrıma gitti ilk olduğu söylemiştim ısrarla bunu inkar ediyor yani testi atmasam en azından engellemeyecekti bi umut vardı çok canım yanıyor çok ağır şeyler dedi Ne yapmalıyım?
Benim ona ihtiyacın var ama bu onu iyice korkuttu atmamak mı gerekirdi?
Cevapla