Soguk yapar diye dusundum ama yapmadi guzel davrandi istek atsam mi sizce?

Bir bucuk yil once diş tedavisine başladım ve bir yil once tedavim bitti gittiğimde sohbet ediyorduk ehliyetin var mi vs sürekli beni süzüyordu gogsume bacagima vs bakiyordu o 26 ben 19 yaşındayım bir ay önce fake hesaptan istek attım kabul etti ve yazdı buluşmak istedi fakeye arabada story atmıştım semicenkin batık gemisini semicenk sevdan yazmıştı bende çoğu şarkısını seviyorum konseri olursa giderim dedim konser günü de kendi hesabimdan konseri paylaştım anladı fakeyi ve kendi hesabimi takipten çıkardı geçen hafta çarşamba günü yazdım merhaba yarın öğleden sonra boşluğunuz varsa kontrole gelecem diye o da bu hafta boşluğum yok önümüzdeki haftalarda gelebilirsiniz dedi ertesi gün yazdım haftaya çarşamba öğleden sonra gelsem uygun olur mu dedim bakmamisti dünde kontrol gittim soguk yapar diye dusunuyordum ama normal davrandi hoş geldin nasilsin dedi uni ne kazandin diye sordu ben boyle davranmasini beklemiyordum ilgili davrandi hosuma gitti sizce ne yapmam lazim onu cok seviyorum istek atsam mi
Soguk yapar diye dusundum ama yapmadi guzel davrandi istek atsam mi sizce?
Cevapla