Merhaba, bir anket yapmak istiyorum. Aşağıdakilerden hangisi yapmak yanlıştır?
Güzelliğine / Yakışıklığa iltifat etmek?
Yoksa, başarılarına yorum yapmak mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisi de yanlış değil bence , ama karşındaki bayan ben gibi biriyse şey diye bilir dış görünüşe mi bakıyorsun tipim kötü olsaydı yazmıycaktın yani gibisnden , diğer son seçenekte düzgün bir şekilde başarısına yorum yapmak mutlu eder kendisinin farkına varır / kararsız kaldım için oylamak yerine yazmak istedim:)
Cevap
3Cevap
İkisi de. Birisinde güzelliği/tipi için yazdığını düşündürürsün diğerinde de gold digger olduğunu. Ortak hobilerinizden konu açın.
İkiside değil. İlk mesajı atarken niye övgüde bulunsun ki. Saçma.
kesinlikle guzelligine veya yakisikliligina iltifat etmek cok itici geliyor
İlk mesajda iltifat ya da övgü gereksizdir..
ben attım bi hayrını göremedim
Mesaj atmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?