Flörtle işler yavaş ilerliyorsa başkasıyla da konuşabilir miyim?

Flörtle ilişkimiz kaplumbağa hızından bile daha yavaş ilerliyor. Hayat çok kısa çocukta değilim artık yavaş ilerlemek için. Hayatımda bir şeyleri yoluna koyma dönemindeyim.

Bu sebeple flörtümle hem arada bir şimdiki gibi konuşmaya devam edip diğer yandan da başka alternatiflere bakma durumum yanlış mıdır sizce?

normalde böyle bir insan değilim ama kınadığım şeyleri bir bir yaptığım bir dönemdeyim. Demek ki yaşamadan bilemiyormuşuz sebepleri.

bu arada flörtüm benimle gönül eğlendiriyorda olabilir bundan emin değilim. Yoksa bir erkek bir kızı kaçırmamak için ipleri sıkı sıkı tutardı.
Flörtle işler yavaş ilerliyorsa başkasıyla da konuşabilir miyim?
Cevapla